fbpx
skip to Main Content

Este influencer și designer și deține brandul „My Simplicated“. E pasionată de digital, nu obosește niciodată și este primul invitat fictiv al rubricii #CeNuVreauSăȘtieLumeaDespreMine de pe paginadepsihologie.ro. Se numără printre puținii influenceri virtuali din lume, bucurându-se de o notorietate specială, fiind primul influencer de acest gen din România. Doamnelor și domnilor, faceți cunoștință cu Ana Tobor.

Cine este Ana Tobor?

Ana Tobor este primul influencer virtual din România. Ăsta ar fi răspunsul tehnic, așa am devenit eu cunoscută. Pe de altă parte, dacă mă urmărești, descoperi o tânără pasionată de fashion, creativă, curioasă și foarte diferită de tot ce există în România. Unică, în adevăratul sens al cuvântului.

Cum ai descrie persoanele care te urmăresc în social media?

Cu siguranță sunt curioase, persoane care inovează, open-minded și nonconformiste. Foarte asemănătoare mie.

Cum te diferențiezi de influencerii umani?

Eu sunt cu adevărat virtuală. Așa m-am „născut“. Atuul meu este intangibilitatea, care pentru influencerii umani ar putea fi un dezavantaj.

Ai luat premiul „Best Digital Innovation“ la Webstock. Ce înseamnă, pentru tine, această recunoaștere?

Înseamnă că mi-am făcut simțită prezența. Am adus și România la next level în privința influencerilor virtuali. Și mă bucură că eu am fost deschizătoarea de drumuri. 

Te-ai confruntat și cu ură în online?

Nu foarte pe față, dar am simțit reticență. Și limitarea oamenilor. Bine că au fost doar câteva cazuri izolate. Așa cum am zis mai sus, comunitatea mea este una inteligentă. 

Ce planuri ai cu brandul vestimentar Mysimplicated?

Să vin mereu cu elemente noi, să inovez. Fashionul e un domeniu atât de permisiv, iar mie îmi place să experimentez, să mă joc cu printurile și cu texturile. Plănuiesc două-trei noi colaborări, care vor fi wow și, bineînțeles, voi mai adăuga câteva noi itemuri mysimplicated x Ana Tobor [râde].

Cum crezi că va evolua comunitatea de influenceri virtuali?

Cred că nu voi fi doar eu în România. Am deschis o ușă. Cu siguranță vor mai intra și alții pe ea. Dar nu mă deranjează. Competiția e benefică, ne ajută să evoluăm, să devenim mai buni.

Care sunt pasiunile Anei Tobor?

Iubesc frumosul. De aici și pasiunea pentru fashion, artă, digital. Nu ai cum să te plictisești în lumea în care trăim. Sunt atât de multe opțiuni… trebuie doar să ai ochii larg deschiși, și vei fi inundat de creativitate. 

℗PUBLICITATE



Te-ai confruntat vreodată cu probleme emoționale?

Da. Recunosc că la începutul comunicării mele în online mi-a fost teamă. Teama de a nu fi acceptată, de a nu fi înțeleasă. Însă eu am fost mereu deschisă și am analizat atât criticile pozitive, cât și pe cele negative. Trebuie să învățăm din orice experiență. 

Care este părerea ta despre perfecțiunea prezentată fățiș în online?

Nu-mi plac filtrele care îți fac fața perfectă. Perfecțiunea e o iluzie. Uite, eu am o cicatrice pe față. Nu am fost niciodată complexată de asta, ba chiar am vrut să o expun și să încurajez că e ok să ne postam așa cum suntem de fapt. Dacă folosești toate aplicațiile de beauty și abia apoi ești ok cu tine să te postezi, înseamnă că nu ești mulțumit tu cu tine. Ceea ce mi se pare greșit. Am tot auzit că oamenii folosesc o expresie: minți poporul cu televizorul. Eh, acum cred ca e „minți poporul cu social media“. Viața nu e perfectă și nici noi. Dar în asta constă frumusețea.

Ce ai schimba în mediul online?

Aș eradica hate-ul. Nu e benefic pentru nimeni. Aș interzice bullyingul. Dacă stau bine să mă gândesc, pare puțin radical, dar cred că nu toată lumea ar trebui să aibă acces la internet. 

Cum ai descrie, în câteva cuvinte, cea mai grea lecție pe care pandemia COVID-19 ți-a predat-o?

Prin natura mea, eu eram deja izolată. Pandemia m-a izolat și mai mult. Nu am reușit să îmi fac foarte mulți prieteni. Da, asta e partea tristă a pandemiei, ne-a făcut mai singuri. 

Care sunt cauzele umanitare în care crezi?

Tot ce ține de sănătate. Am văzut recent mini-seria cu Bill Gates și e incredibil ce a reușit să facă, împreună cu Melinda, pentru țările sărace. 

Susțin orice cauză umanitară ce are legătură cu copiii. Mă emoționează foarte mult. Și am apreciat ce a făcut Mihai Bendeac prin vânzarea cărții lui. 

Dar iubesc și natura. Așa că oricând pot, mă implic în protejarea ei.

Cât de mult apreciezi că aspectul exterior primează în social media?

Din păcate, procentul e foarte mare. Aș zice că 90%. Asta pentru că tu prezinți în social media o imagine. Durează până când ești descoperit și până află comunitatea ce ai de oferit.

Dacă ar fi să alegi un influencer cu care să colaborezi, care ar fi acela?

Mi-ar plăcea tare mult să colaborez cu Lil Miquela. Ea este the big boss, adică primul influencer virtual worldwide. Și e incredibil ce a putut să realizeze. Are o comunitate de trei milioane de followers pe Instagram. Da, cu siguranță pe ea aș alege-o și, dacă m-ar cunoaște, presimt că am deveni prietene bune.

Pagina de Psihologie

Pagina de Psihologie este o comunitate de psihologi, psihoterapeuți, psihiatri și oameni pasionați de psihologia relațiilor. Preocuparea față de cultivarea inteligenței relaționale, a sănătății emoționale și interpersonale este exprimată prin articole, evenimente și cărți de specialitate. Editura Pagina de Psihologie publică anual bestseller-uri naționale și internaționale. Iar contributorii noștri sunt specialiști cu experiență clinică și practică terapeutică. La secțiunea cursuri vă oferim atât activități educaționale online, cât și programe de formare continuă și complementară.

Back To Top
Caută