Din ce în ce mai multe companii își desfășoară activitatea în regim hybrid sau remote, oferind angajaților flexibilitate și confort în îndeplinirea sarcinilor. Job-urile de acest tip sunt tot mai căutate, desființând paradigma conform căreia lucratul de la distanță înseamnă productivitate mai scăzută.
Cu toate acestea, programul de lucru hybrid sau remote poate veni cu provocările sale – interacțiunile directe între colegi sunt tot mai puține, iar comunicarea se rezumă la îndeplinirea task-urilor.
În acest context, întâlnirile organizate, în afara programului de lucru, rămân opțiunea potrivită pentru compania care își dorește o echipă unită, în care oamenii se cunosc dincolo de ecranele laptopurilor și în care comunicarea depășește responsabilitățile job-ului.
ABONARE NEWSLETTER
Articole care te vor inspira, te vor emoționa și, totodată, te vor susține în menținerea sănătății tale relaționale și a stării de bine — livrate săptămânal în inboxul tău.
O experiență de sărbătoare
Pentru că Sărbătorile de iarnă se apropie, cel mai bun moment pentru o astfel de întâlnire a întregii echipe poate fi petrecerea de Crăciun a companiei: într-un cadru informal și o atmosferă relaxantă, colegii au prilejul de a socializa, de a se reconecta unii cu ceilalți, dar și de a celebra reușitele din ultimul an.
Una dintre cele mai apreciate locații pentru desfășurarea unui astfel de eveniment este Restaurant Elisabeta, care anual găzduiește petreceri tematice de Crăciun, într-un decor specific sărbătorii. Anul acesta, oferta pornește de la 58 euro de persoană și include open bar, bufet și decor de Crăciun.
Vrei să sărbătorești la final de an, dar nu printr-o petrecere? Teatrul și Restaurantul Elisabeta oferă pachete Dinner & a Show, care îmbină arta culinară cu cea teatrală, dar și spectacole de teatru în privat, pentru cei care își doresc o experiență diferită cu ocazia Sărbătorilor.
Citește și: