Skip to content

Daniela Marișcu este fondator al Aquatica Experience (un business bazat pe dezvoltarea parcurilor acvatice) și al Aqua Azur (având ca obiect de activitate dezvoltarea unor piscine premium, de la proiect, până la implementare). Originară din Constanța, are 39 de ani și este mamă și soție. Nici zona IT nu îi e străină, ea ajungând să investească în YooSend, o aplicație de cloud, ce rivalizează la nivel mondial cu cele mai renumite aplicații de acest tip. Crede în oameni și în faptul că aceștia înseamnă totul într-o afacere. În fiecare seară de miercuri, de la ora 20:30, o putem urmări pe ProTV, în emisiunea „Imperiul Leilor“, unde jurizează ideile de afaceri ale candidaților.

Cine v-a cultivat pasiunea pentru experiențele acvatice?

Piscinele și toboganele acvatice construite de echipa noastră mi-au adus pasiunea pentru experiențele acvatice. De fapt, am învățat să înot abia la maturitate, chiar într-o piscină publică pe care am construit-o noi.

Ce semnificație are apa?

Apa înseamnă…VIAȚĂ!

Fiind născută în Constanța, suntem convinși că ați cunoscut marea încă din copilărie. Care este prima amintire care vă vine în minte, când auziți de Marea Neagră?

Plaja, valurile și (mai recent) sailing!

Domeniul profesional pe care l-ați dezvoltat (prin proiectele de tip aqua parc) nu avea tradiție în România, așa că ați început totul de la zero. Care au fost cele mai mari provocări, despre care acum puteți vorbi cu zâmbetul pe buze?

Privind retrospectiv, îmi dau seama că am creat și eu provocările, întrucât am dus întotdeauna fiecare proiect la următorul nivel. Spre exemplu, dacă un client comanda o piscină standard și îmi dădeam seama că în același buget puteam construi o piscină de tip infinity, ajungeam repede la un proiect mai complex pentru echipă, cu mai multă valoare pentru client.

Aqua parcurile sunt provocarea pe care eu mi-am însușit-o ca expert, întrucât copierea unor proiecte din țările vecine (care sunt livrate de unii furnizori) nu avea cum să crească valoarea agrementului în țara noastră. De aceea am și creat conferința Aquatica Experience, unde în ultimii 5 ani au participat ca vorbitori unii dintre cei mai mari experți mondiali din domeniu – și ne bucurăm să vedem că, tot aici, au luat naștere cele mai frumoase proiecte din România, unele deja prezente pe piață și altele urmând să fie implementate în viitor.

Cum au primit românii proiectele pe care le-ți dezvoltat la început, când erau o maximă noutate?

Piscinele sunt ușor de promovat, exemplifică succesul și starea de bine, astfel că instinctiv sunt alese de către clienți. Lucrăm încă la conștientizarea în piață a unor lucruri, ca de exemplu importanța calității apei din piscină, întrucât doar apa curată poate defini calitatea unei piscine. Când ai apă pură într-o piscină cu un design personalizat, poți spune că te bucuri de o piscină premium. Acestea sunt piscinele livrate de noi și de aceea spun că piscinele noastre aproape că se vând singure.

Toboganele acvatice sunt noutatea momentului. Ele tind să fie o necesitate în orice hotel care își dorește o zonă de agrement adevărată pentru clienții săi și ne simțim un pic „vinovați“ pentru crearea acestui trend.

Iar aqua parcurile pe care le construim acum sunt o încununare a eforturilor de a cultiva în piață valoare și cuprind tobogane acvatice unice în România și piscine premium. Toate sunt îmbinate pentru a aduce bucurie clientului final.

Știm că aveți în plan să duceți experiențele acvatice la un alt nivel – cu elemente de inteligență artificială și realitate virtuală pe tobogane. Care este viitorul parcurilor acvatice de distracție?

Bucuria și conectarea sunt ținta, în temele de proiectare a aqua parcurilor viitorului. Într-o societate individualistă și conectată cu digitalul, crește nevoia de a te bucura și reconecta cu oamenii dragi, cu natura sau chiar cu sinele.

Cred că utilizarea inteligentă a noilor tehnologii în atracțiile viitorului va fi, cu siguranță, echilibrată de principalul element – apa. Astfel că, probabil, vom ajunge în acel punct ideal, în care să nu abuzăm de utilizarea niciunui element, dar să reușim să ne bucurăm și să ne reconectăm.

„Imperiul Leilor“ este cel mai recent proiect marca ProTv în care sunteți implicată. Ce v-a determinat să spuneți „da“ acestui proiect și cum a primit vestea familia dv.?

Am spus „da“ acestui proiect cu gândul că ar putea să aibă un impact benefic asupra societății noastre, în general, dar și tinerilor și femeilor, în special. Cred că „Imperiul Leilor“ va genera încredere în antreprenoriat și în capacitatea de a reuși a fiecărui om – dincolo de convingeri, conveniențe sociale sau limitări.

Familia mea m-a sprijinit mult, iar copiii mei au fost înțelegători în privința timpului alocat acestui proiect și, de aceea, le mulțumesc mult.

 

℗PUBLICITATE



View this post on Instagram

 

Mai puțin de 4 ore 😱🥳! La 20:30 vom vedea noi investitori care pășesc în fața leilor cu speranța de a-i convinge că merită investiția lor. Oare @daniela_mariscu_ va investi în această seară? 🦁🔜

A post shared by Imperiul Leilor (@imperiul.leilor) on

Am aflat că aveți o pasiune pentru IT și tot ceea ce înseamnă securitatea oamenilor în online. Dacă ar fi să le explicați părinților importanța siguranței pentru copiii lor în spațiul virtual, ce le-ați spune?

Online-ul este o nouă lume, în care siguranța noastră – a tuturor, nu doar a copiilor – este o preocupare importantă, pe măsură ce tot mai multe elemente din activitatea noastră zilnică se împletesc cu online-ul. Și eu, în calitate de părinte, învăț în fiecare zi despre cum funcționează online-ul, ca să pot anticipa un eventual pericol, însă fără să anulez dreptul copiilor de a experimenta.

Toate acestea, dar și unele necesități legate de securitatea în online a afacerilor noastre m-au adus în poziția de a investi într-o aplicație de Productivity Cloud Services – care să îți permită, în condiții de securitate reală, să îți accesezi ori să transmiți baze de informații diverse (de la poze personale, până la informații sensibile, precum dosare medicale sau documente de identitate). Sunt nerăbdătoare să lansăm această aplicație de cloud. Se va întâmpla în acest an.

Care sunt acele câteva „lucruri“ fără de care nu vă puteți imagina viața?

Iubirea, familia și credința.

Ce implică eticheta „femeie de succes“, în România secolului XXI?

Această etichetă implică tenacitate, înțelepciune și feminitate. Într-o lume politico-economică dominată de orgolii masculine exacerbate, devine aproape o necesitate păstrarea feminității și utilizarea cu înțelepciune a instinctului feminin, pentru a echilibra acest mediu.

Unde simțiți că este mai greu – în plan profesional sau în parenting?

Pentru mine, în parenting; pentru că miza este mult mai importantă.

Dacă ar fi să le transmiteți un mesaj fetelor care au citit acest interviu și care visează la o carieră de succes, ce le-ați sublinia în mod deosebit?

Trebuie să își cultive încrederea și credința că pot realiza tot ceea ce își propun. Și totul depinde doar de ele. Asta este ceea ce îi spun și fetei mele.

Cât timp, dintr-o zi obișnuită, petreceți pe rețelele de socializare?

Bună întrebare… Nu am simțit nevoia să contorizez, pentru că am prea puțin timp disponibil să accesez rețele de socializare. Mie îmi place să socializez mai mult în viața reală.

Cartea de business care merită citită de un antreprenor dornic să clădească o afacere de succes…

Orice carte citită este un plus, iar atunci când ești deschis, vine la tine și cartea care „merită“ citită.

Care este legătura dintre un business de succes și pasiune?

La mine, nu funcționează succesul fără pasiune. Dacă pasiune nu e, business nu e – cel puțin, nu cu mine. Așadar, există o legătură intrinsecă, aș spune eu.

Leadership-ul, în viziunea dvs., înseamnă…

Exemplu personal, iubire de semeni și pasiune.

Ce înseamnă „să crezi în ceea ce faci“? Cum se traduce această idee în niște comportamente concrete?

Înseamnă să acționezi pentru a obține rezultate concrete și benefice pentru mulți oameni.

Pagina de Psihologie este o comunitate de psihologi, psihoterapeuți, psihiatri și oameni pasionați de psihologia relațiilor. Preocuparea față de cultivarea inteligenței relaționale, a sănătății emoționale și interpersonale este exprimată prin articole, evenimente și cărți de specialitate. Editura Pagina de Psihologie publică anual bestseller-uri naționale și internaționale. Iar contributorii noștri sunt specialiști cu experiență clinică și practică terapeutică. La secțiunea cursuri vă oferim atât activități educaționale online, cât și programe de formare continuă și complementară.

Caută
Coșul de cumpărături0
Nu există produse în coș
Continuă cumpărăturile
0