Arta de a influența și de a manipula în viața de zi cu zi
30,40 lei
Autor: Nicolas Guéguen
Mai sunt disponibile: 2 buc.!
Livrare rapidă
Toate comenzile se livrează în 1-2 zile lucrătoare, 95% dintre ele ajung la dvs. în ziua următoare.
Comandă procesată în siguranță
Cea mai nouă tehnologie de securitate SSL pentru siguranța cumpărăturilor făcute cu cardul și a datelor personale furnizate. Plăți 100% sigure și criptate.
Cele mai bune titluri
Am selectat pentru tine, cu mare atenție, cele mai importante titluri din categoriile prezente în librăria noastră.
Descriere
V-ați săturat să nu puteți spune niciodată „nu“ celor din anturajul dumneavoastră? Sunteți lipsit de putere de seducție? Ați vrea să fiți mai convingător atunci când aveți de susținut o idee? Nu știți cum să solicitați și să obțineți o mărire de salariu? Ați dori să scăpați mai ușor de un vecin care își tot bagă nasul unde nu-i fierbe oala, dar fără să vi-l faceți dușman?
Viața de zi cu zi este alcătuită dintr-o mulțime de situații în care acționează arta de a influența și de a manipula. Această carte vă oferă tehnicile psihologice care vă vor permite să dejucați mecanismele implicate pentru a le utiliza mai bine la rândul dumneavoastră.
Efectul papion • Oglindă, oglinjoară, spune-mi că sunt cea mai frumoasă… • Piciorul în ușă • Obiecte neînsuflețite, aveți voi oare suflet? • Dispoziție bucolică? • Viața în roz • Ambianțele luminoase • Propoziții ritualice prețioase • Sunteți o Pasăre Măiastră… • De la similaritate la imitație • Un mers expresiv • Efectul striptease • Atuurile telemuncii • Teama de polițist • Un Narcis în fiecare dintre noi? • Data nașterii, o pârghie a manipulării
Detalii produs
Numărul de pagini: | |
---|---|
Dimensiuni: | |
Coperta: | |
ISBN: | 978-973-46-8889-0 |
Titlul original: | L'art de l'influence et de la manipulation a quotidien |
Traducerea: | |
Data publicării: |
Nicolas Guéguen, doctor în psihologie socială, este profesor de psihologie socială și cognitivă la Universitatea Bretagne‑Sud, Franța, și director al laboratorului de cercetare LESTIC. Studiile sale au ca obiect influențarea comportamentelor și aplicațiile psihologiei în marketing.
Este cunoscut pentru cercetările sale în domeniul comportamentului uman și influenței sociale. Guéguen a publicat numeroase studii despre psihologia comportamentului consumatorului, comportamentul nonverbal, persuasiunea și influența socială. El a abordat subiecte variate, cum ar fi influența culorii asupra comportamentului, efectele muzicii asupra comportamentului de cumpărare, influența contactului vizual asupra atracției și altele. Lucrările sale sunt apreciate pentru abordarea practică și aplicată a rezultatelor cercetărilor, contribuind la înțelegerea mai profundă a interacțiunilor sociale și a modului în care acestea ne influențează comportamentul.
De același autor, în limba română au mai apărut: Psihologia consumatorului. Factorii care ne influențează comportamentul (2006), Psihologia manipulării și a supunerii (2007), Psihologia seducției: 100 de experimente pentru înțelegerea comportamentului în dragoste (2008) și A manipula și a seduce. Mic tratat de psihologie comportamentală (2020).
Amalia P. –
Această carte este binevenită pentru mine, pentru că am suferit manipulare și hărțuire morală din partea unui coleg narcisist la locul de muncă. Am descoperit chei pentru depistarea acestui tip de comportament toxic și mai ales soluții pentru a ieși din el fără a suferi prea mult, ceva concret pentru a nu te bloca în acest tip de situație.