Big Data
Prețul inițial a fost: 44,00 lei.33,00 leiPrețul curent este: 33,00 lei.
O revoluție care va transforma felul în care trăim, muncim și gândim
Autori: Viktor Mayer-Schonberger, Kenneth Cukier
Mai sunt disponibile: 1 buc.!
Descriere
Big Data: O revoluție care va transforma felul în care trăim, muncim și gândim de Viktor Mayer-Schönberger și Kenneth Cukier este o carte inteligentă, care, în ciuda complexității problematicii pe care o abordează, este captivantă și ușor de citit.
Trăim în plin „potop digital“, la doar 50 de ani de când computerele au pătruns în masă în societate, și am ajuns să ne mulțumim cu un simplu „ce“ în loc de „de ce?“. Dihotomia trecut/prezent s-a transformat în dihotomia small data/big data, iar transformările lumii viitorului abia au început. Autorii reușesc să ne mențină interesul viu pentru lectură, în ciuda subiectului destul de „scorțos“, prin exemple extrem de interesante referitoare la modul în care big data ne simplifică existența de zi cu zi.
Cum a apărut Google Translate, cum putem combate cancerul vizând porțiunea exactă din ADN-ul pacientului, cum a apărut PriceStats și de ce lumea afacerilor este dependentă de această companie, de ce a renunțat Jeff Bezos la criticii literari ai Amazon sau de ce iPhone-ul a fost un telefon spion – sunt doar câteva dintre provocările pe care vi le propune Big Data pe parcursul celor 320 de pagini.
„În fiecare decadă, apar câteva cărți care schimbă felul în care privim lucrurile. Aceasta este una dintre ele. Societatea a început să recunoască schimbările pe care big data le vor aduce. Cartea de față este un început incredibil de important.“ — Lawrence Lessig, profesor de Drept la Harvard Law School și autor al cărților Remix și Free Culture
„Big Data explorează noi orizonturi încercând să înțeleagă în ce fel avalanșa de informații din ziua de azi ne va schimba perspectiva asupra lumii. Cu argumente îndrăznețe și bine scrisă, cartea explică în mod clar în ce fel companiile pot extrage valoare, cum decidenții politici trebuie să rămână în gardă și cum trebuie să se schimbe modelele cognitive ale tuturor.“ — Joi Ito, director, MIT Media Lab
„Big Data este o lectură obligatorie pentru oricine vrea să fie cu un pas înainte în ce privește una dintre tendințele-cheie care vor defini viitorul afacerilor.“ — Marc Benioff, președinte și CEO, salesforce.com
„O privire practică și optimistă asupra revoluției big data – exact ce trebuie pentru a înțelege marile schimbări care au deja loc și pe cele și mai mari care vor veni.“ — Cory Doctorow, boingboing.net
„Așa cum apa este udă, dar moleculele individuale de apă nu sunt, big data ne pot dezvălui informații pe care fragmentele individuale de date nu pot. Autorii ne arată modurile surprinzătoare în care un ansamblu enorm, complex și dezordonat de date poate fi folosit pentru a prevedea orice, de la tiparele de cumpărare la răspândirea unei gripe.“ — Clay Shirky, autor al Cognitive Surplus și Here Comes Everybody
Informații suplimentare
Nr. pagini: | |
---|---|
Dimensiuni: | |
Format: | |
ISBN: | 978-606-913-401-6 |
Titlul original: | Big Data: A Revolution That Will Transform How We Live, Work, and Think |
Data publicării: |
Viktor Mayer-Schönberger este profesor de guvernanță și reglementare a internetului la Oxford Internet Institute, Universitatea Oxford. Schönberger este autorul a peste 100 de articole și a opt cărți, făcând parte din consiliile consultative ale mai multor companii și organizații din toată lumea, printre care Microsoft și World Economic Forum.
Kenneth Cukier este editorul de date al ziarului The Economist și un comentator de seamă în privința dezvoltării big data. Scrierile sale despre afaceri și economie au apărut în Foreign Affairs, New York Times, Financial Times și alte publicații.
1 recenzie pentru Big Data
5 stele | 100% | |
4 stele | 0% | |
3 stele | 0% | |
2 stele | 0% | |
1 stea | 0% |
Crina Popescu –
Cartea este o lectură fascinantă despre modul în care datele ne modelează comportamentele și deciziile de cumpărare. Mi-a plăcut felul în care autorii explică impactul analizelor de date asupra afacerilor, dar și asupra consumatorilor, fără jargon tehnic complicat. Cartea oferă exemple concrete despre cum companiile de succes folosesc Big Data pentru a anticipa nevoile clienților și a personaliza experiențele. Dacă vrei să înțelegi viitorul pieței și să folosești datele în avantajul tău, această carte este un must-read!