Biofeedback și mindfulness în viața de zi cu zi – Pagina de Psihologie
skip to Main Content
15 %

Biofeedback și mindfulness în viața de zi cu zi

4.0 (1 recenzie)

41,65 lei

Soluții practice pentru îmbunătățirea sănătății și performanței personale

Autor: Inna Khazan

Mai sunt disponibile 3 buc.!

În stoc

Livrare rapidă

Toate comenzile se livrează în 1-2 zile lucrătoare, 95% dintre ele ajung la dvs. în ziua următoare.

Comandă procesată în siguranță

Certificat SSL pentru siguranța cumpărăturilor făcute cu cardul. Plăți 100% sigure și criptate.

Puncte de fidelitate

Toate achizițiile se transformă în puncte de fidelitate pentru reduceri la comenzile următoare.

Descriere

Insomnia sau durerea cronică, anxietatea sau rușinea, stresul ori depresia nu vin niciodată neanunțate. Corpul ne atrage atenția asupra lor încă de când sunt în fașă, prin simptome precum hipertensiune, cefalee, durere de stomac și altele.

În ultimii ani, avem acces la dispozitive tot mai rafinate pentru a ne „asculta“ corpul, dar și pentru a afla ce fel de schimbări sunt de făcut. Dispozitivele și exercițiile de biofeedback ne ajută azi să ne controlăm mai bine corpul și să facem acele mici schimbări (la nivel de respirație sau de frecvență cardiacă, de exemplu) care pot să ne asigure o stare de bine la nivel somatic și afectiv.

Ancorată în ultimele cercetări medicale și psihoterapeutice, cartea explică nu doar cum poate fi exersată autoreglarea corpului, dar și cum putem eficientiza biofeedback-ul prin tehnici de mindfulness, de folos în conștientizarea și abordarea adecvată a perturbărilor fiziologice și emoționale.

„Cartea nu este doar un ghid accesibil pentru gestionarea unor probleme frecvente, ca insomnia, durerea sau anxietatea, ci este și o sursă de neprețuit pentru specialiștii din sănătatea mentală“, atrage atenția Christopher Germer, coordonatorul cărții Mindfulness în psihoterapie.

Informații suplimentare

Numărul de pagini:

496

Dimensiuni:

13 x 20 cm

Coperta:

softcover

ISBN:

978-606-40-0820-6

Titlul original:

Biofeedback and Mindfulness in Everyday Life: Practical Solutions for Improving Your Health and Performance

Traducerea:

Aida Budu

Data publicării:

iulie 2020

Inna Khazan, PhD, predă la departamentul de psihiatrie de la Harvard Medical School și formează specialiști în biofeedback.

1 recenzie pentru Biofeedback și mindfulness în viața de zi cu zi

  1. Marlena

    Această carte fost foarte utilă pentru mine! Am modificat radical modul în care dorm. Acum, nu mă mai stresez când nu pot să dorm. Cantitatea de stres pe care o experimentez asociată cu somnul a scăzut drastic.

Lasă o recenzie de client

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Caută