fbpx
skip to Main Content

Businessul, instrument pentru schimbare socială

54,00 lei

3.0 (1 recenzie)

În dialog cu Dalai Lama

Autor: Sander G. Tideman
Prefață de: Anders Ferguson
Postfață de: David L. Cooperrider

În stoc

Descriere

„Mesajul-cheie al cărții este unul clar: dacă ne dorim într-adevăr să creăm o economie mai sustenabilă și o societate bazată pe altruism, ar trebui să învățăm să ne folosim de noi mentalități și concepte.“ – ANDERS FERGUSON, antreprenor, fondator al Veris Wealth Partners New York

Această carte reprezintă rezultatul a două decenii de cercetare și dialog împreună cu Sanctitatea Sa Dalai Lama și alți lideri din sfera afacerilor, guvernelor, științei și educației. Autorul Sander Tideman, avocat și bancher, care a păstrat relația de prietenie cu Dalai Lama timp de peste douăzeci de ani, prezintă un cadru de referință practic pentru a dezvolta un nou gen de leadership: leadershipul social în business, care să fie capabil să facă față nevoilor economice și de mediu într-o lume aflată într-o continuă spirală a creșterii.

În centrul cărții se află călătoria în care autorul se angajează pentru a descoperi scopul comun împărtășit de business și societate, care generează noi surse de creare a valorii pentru organizație, clienți și comunitate. Această „triplă valoare“ este atinsă prin îmbrățișarea unei abordări sustenabile, care să stea la baza operațiunilor derulate în afaceri, și prin conștientizarea faptului că trăim într-o lume în care totul este interconectat și în care depindem unii de alții. Această carte izvorâtă din înțelepciunea budistă, ce emană din învățăturile lui Dalai Lama, are puterea de a ne schimba modul de gândire.

The Flow Impact Fund este o organizație care își propune să aducă în atenția lumii ideile descrise în această carte. Principala misiune este să sprijine proiectele de cercetare și educaționale și să trezească un nivel mai înalt de conștientizare a necesității dezvoltării leadershipului social în afaceri, pentru a crea tripla valoare prin implicarea organizațiilor, a clienților și a societății. Mai exact, Fondul se concentrează pe crearea de module educaționale, know-how, instrumente practice și indicatori de evaluare pentru lideri într-un cadru de referință instituțional intitulat „A câștiga împreună cu societatea“.

De asemenea, The Flow Impact Fund sprijină proiectele care urmăresc impactul social pentru dezvoltarea unui leadership tânăr în Bhutan, Tibet și Nepal și, de asemenea, organizează călătorii educaționale în aceste regiuni pentru liderii din domeniul afacerilor.

Informații suplimentare

Numărul de pagini:

496

Dimensiuni:

14,5 x 20,5 cm

Coperta:

paperback

ISB:

978-606-44-0158-8

Titlul original:

Businees As An Instrument For Social Change: In Conversation With The Dalai Lama

Traducerea:

Iustina Cojocaru

Data publicării:

ianuarie 2019

Sander G. Tideman a devenit expert în dezvoltarea leadershipului și a businessului sustenabil, după o carieră încununată de succes în calitate de bancher și de consultant în afaceri. A lucrat cu organizații din întreaga lume și este director general la Mind & Life Europe, cadru universitar la Catedra de management pentru afaceri și societate de la Rotterdam School of Management, Universitatea Erasmus, și partener cofondator al Flow Foundation și Flow Impact Fund.

După prima sa întâlnire cu Dalai Lama, din vremea studenției, s-a împrietenit cu el, iar această prietenie a jucat un rol crucial în formarea gândirii sale. În decursul a peste două decenii, s-a implicat în organizarea mai multor dialoguri cu Dalai Lama și cu lideri din domeniul afacerilor, din societate și din educație.

1 recenzie pentru Businessul, instrument pentru schimbare socială

  1. Marian

    Draguta cartea, iar sfaturile lui Dalai Lama, utile.

Lasă o recenzie de client

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

În cât timp se efectuează livrarea produselor comandate?
Toate comenzile plasate până la ora 15:00 vor fi colectate de curier în aceeași zi și vor fi livrate, în mod normal, în ziua lucrătoare următoare. Este posibil să existe întârzieri, în funcție de volumul de livrări pe care firma de curierat îl are și care sunt independente de voința noastră. Nu se procesează și nu se livrează comenzi în zilele de weekend și în timpul sărbătorilor legale.

De ce este necesar să introduc anumite date la finalizarea comenzii?
Toate datele pe care le solicităm sunt conforme cu regulamentul GDPR în vigoare precum și cu legislația actuală. Avem nevoie de datele obligatorii pentru emiterea facturii, de asemenea, de adresa completă și numărul de telefon pentru completarea awb-ului curierului și livrării comenzii în condiții optime.

De ce îmi apare doar „plata cu cardul“ ca și modalitate de plată?
Acest lucru se întâmplă deoarece un produs din coșul dvs. este virtual (MP3, curs online) ce nu se livrează, este downloadabil după finalizarea comenzii. Fiind un produs fără livrare nu se poate colecta rambursul, ca atare se poate achita doar prin metoda „plata cu cardul“.

Am primit un card cadou care nu calculează corect reducerea.
Cardurile cadou pot fi folosite în anumite condiții care sunt specificate pe voucher. De exemplu reducerea unui card cadou de 150 lei se aplică doar dacă în coș avem produse de minim 150,01 lei. De asemenea, reducerea se aplică doar la categoria de CĂRȚI, excluzând categoriile MP3, CURSURI și HOME & DECO, produse ce fac parte din altă grupă de TVA decât grupa de TVA cu care a fost achiziționat cardul. Este important de reținut că există și o dată de expirare a cardului de 90 zile.

Aș mai dori câteva lămuriri suplimentare?
Ne poți contacta la contact@paginadepsihologie.ro.

Close search

Coș

Back To Top
×Close search
Caută