Skip to content
19 %

Companie de mare viteză

Evaluat la 0 stele din 5
(fii primul care scrie o recenzie)

Prețul inițial a fost: 38,00 lei.Prețul curent este: 30,78 lei.

Acțiune imediată și dezvoltare într-o cultură a nanosecundei

Autori: Jason Jennings, Laurence Haughton

Mai sunt disponibile: 1 buc.!

Cod Produs: 9786069136126 Categorie: Etichete: , , ,

Livrare gratuită: Îți oferim transportul gratuit în România pentru orice comandă care depășește 149 lei.

Expediere rapidă: Comenzile plasate înainte de ora 16:00 se predau curierului în aceeași zi, 95% dintre ele ajung la dvs. în ziua lucrătoare următoare.

Comandă procesată în siguranță: Cea mai nouă tehnologie de securitate SSL pentru siguranța cumpărăturilor făcute cu cardul și a datelor personale furnizate. Plăți 100% sigure și criptate.

Retur în 14 zile: Poți returna gratuit produsele comandate în termen de 14 zile de la primirea lor, cu excepția costului de transport.

Descriere

Companie de mare viteză: Acțiune imediată și dezvoltare într-o cultură a nanosecundei de Jason Jennings (cu Laurence Haughton) este o carte pentru proprietarii de afaceri, seniori executivi, CEO sau antreprenori care le oferă acestora strategii detaliate pentru a-și transforma companiile în unele de mare viteză, dezvoltând o cultură a acțiunii rapide și a dezvoltării în cadrul lor.

„Prioritatea numărul unu pentru liderii de business din ziua de azi este să creeze organizații care să lucreze cu un simț feroce al acțiunii imediate, în lumea noastră nebunesc de ocupată, și să se concentreze ferm pe creștere. Toate conversațiile mele cu diverși directori generali au identificat acest punct sensibil, iar ceea ce am descoperit și voi relata în această carte sunt tactici pentru a construi cea mai rapidă, mai adaptabilă, mai puternică organizație setată să reușească într-un mediu al nanosecundei.“

Cartea de față reprezintă rezultatul muncii de cercetare a autorului timp de 12 ani. În tot acest timp a intervievat peste unsprezece mii de directori generali, proprietari de afaceri și antreprenori de mare succes, despre afacerile lor și despre cum își conduc compania în perioade mai bune sau mai rele. Una dintre cele mai importante întrebări pe care le-a adresat-o acestor antreprenori a fost: „Care e cea mai mare grijă care vă ține treji noaptea?“

Răspunsul aproape unanim a fost că liderii sunt preocupați de crearea unui simț al acțiunii imediate în organizația lor și de a opera rapid, într-o lume de o complexitate crescândă. Ei vor să creeze echipe puternice, gata să treacă de orice obstacol și să „facă lucrurile mai repede”. Munca de cercetare a mai inclus evaluarea performanțelor financiare a două sute douăzeci de mii de afaceri, incluzând fiecare companie listată la bursă din lume, precum și a celor mai mari companii cu capital privat din lume.

„Definește acele lucruri fundamentele care fac diferența între organizațiile de succes și cele oarecare. Această carte ar trebui să fie lectură obligatorie pentru directorii generali și pentru toți cei aflați în consiliile de conducere ale oricărei firme.“ — Glenn A. Fosdick, CEO (2001-2013), The Nebraska Medical Center, una dintre cele mai mari instituții medicale din lume

„Indiferent de domeniu, Jason Jennings dezvăluie prin intermediul cercetărilor și poveștilor ei ceea ce știm cu toții deja în sufletul nostru: viteza este dictată de scop. Toți suntem conectați la ceva mai presus de noi, Jennings doar ne arată calea de a ajunge acolo.“ — Richard Sheridan, CEO și storyteller, Menlo Innovations; autor al cărții Joy, Inc.

„Jenning furnizează exemple din lumea reală despre felul în care organizațiile cele mai de succes au dezvoltat cultura acțiunii imediate. Lectură obligatorie pentru orice lider în domeniul afacerilor.“ — Tiffani Bova, vicepreședinte, analist remarcabil, Gartner

Informații suplimentare

Nr. pagini:

Dimensiuni:

Format:

ISBN:

978-606-913-612-6

Titlul original:

The High-Speed Company: Creating Urgency and Growth in a Nanosecond Culture

Traducerea:

Data publicării:

Jason Jennings (1952 – 2020) orator și cercetător, a fost o autoritate în materie leadership, creștere, inovație și carte de business, fiind considerat una dintre cele mai importante trei voci de business din lume. A fost comparat adesea cu reputatul Peter Drucker, care a pus bazele corporațiilor moderne prin scrierile sale. Jason Jennings a absolvit Northern Michigan University (SUA) în 1972 cu dublă specializare în Științe Politice și Comunicare. După ce a lucrat o perioadă ca reporter de radio și televiziune, Jennings a devenit cel mai tânăr proprietar al unui grup de posturi de radio din America. Mai târziu, a fondat compania Jennings-McGlothlin & Company, care a devenit cea mai mare firmă de consultanță media din lume.

Jennings a petrecut mai bine de 20 de ani instruind oameni de afaceri cum să își clădească organizații importante. Este cercetător în domeniul afacerilor și totodată unul dintre cei mai prolifici autori de business din toată lumea. Volumele sale de management și leadership au devenit bestselleruri New York Times, Wall Street Journal și USA TODAY, fiind traduse în 32 de limbi.

Recenzii

Încă nu există recenzii.

Lasă o recenzie de client

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Caută
Coșul de cumpărături0
Nu există produse în coș
Continuă cumpărăturile
0
Livrare gratuită în România la achiziții de peste 149,00 lei
0%