Consiliere și orientare. Activitați pentru clasele I-IV
Prețul inițial a fost: 42,00 lei.27,30 leiPrețul curent este: 27,30 lei.
Autori: Gabriela Lemeni, Loredana Mihalca, Codruța Mih
Stoc epuizat
Descriere
Această culegere de activități reprezintă partea aplicativă a temelor abordate în manualul Consiliere și orientare. Ghid de educație pentru carieră. Ea oferă sugestii de activități pentru cele 6 capitole cuprinse în partea teoretică: (1) Autocunoaștere și dezvoltare personală; (2) Comunicare și relaționare interpersonală; (3) Managementul informațiilor și al învățării; (4) Planificarea carierei; (5) Educația antreprenorială; (6) Stil de viață.
Activitățile sunt descrise detaliat, pentru a le face accesibile și pentru a asigura atingerea obiectivelor propuse. Ele specifică: obiectivele urmărite, durata aproximativă a activității, materialele necesare și etapele de desfășurare a acesteia, sugestii pentru dicuțiile cu elevii și criteriile de evaluare a atingerii obiectivelor.
Secțiunea „Discuții“ din descrierea activităților cuprinde doar câteva sugestii de teme, pe care autorii consideră că ar fi important ca profesorii-consilieri să le discute cu elevii. La acestea, probabil vor fi adăugate și alte idei, venite din partea elevilor în timpul discuțiilor cu aceștia.
În secțiunea „De urmărit“ sunt precizate aspecte orientative pe baza cărora profesorul se poate asigura că obiectivul activității a fost atins.
Majoritatea exercițiilor sunt însoțite de o fișă de lucru, pe care o găsiți în partea a II-a a acestei culegeri – „Fișe de lucru“. Ele pot fi fotocopiate pentru a le distribui elevilor. Această opțiune le va permite să își întocmească un dosar, respectiv portofoliul personal, cu toate fișele completate de ei și să aibă oricând acces la ele, pentru a le consulta și a-și reevalua anumite cunoștințe și abilități necesare pentru deciziile de viață și de carieră.
Pentru a facilita legătura dintre activități și capitolele din manualul teoretic, am inclus o grilă de corespondență situată în partea stângă a paginii. În grila de corespondență sunt indicate acele capitole și pagini din manualul teoretic care corespund activității respective și, de asemenea, sunt marcate cu semnul „*“ clasele pentru care este recomandată activitatea.
Din cuprins: Partea I: Activități ● Autocunoaștere și dezvoltare personală ● Comunicare și relaționare interpersonală ● Managementul informațiilor și al învățării ● Planificarea carierei ● Educația antreprenorială ● Stil de viață ● Partea a doua: Fișe de lucru
Informații suplimentare
Nr. pagini: | |
---|---|
Dimensiuni: | |
Format: | |
ISBN: | 9789737973917 |
Data publicării: |
Gabriela Lemeni este autoare și cercetătoare, cunoscută pentru activitatea sa în domeniul educației și dezvoltării personale. Principalele sale arii de interes includ inteligența emoțională, dezvoltarea abilităților socio-emoționale și optimizarea potențialului uman. Lemeni a contribuit la dezvoltarea programelor educaționale axate pe formarea competențelor emoționale și la crearea unor instrumente practice pentru profesori și elevi. Ea își propune să promoveze o educație holistică, care să includă atât dimensiunea cognitivă, cât și cea emoțională, pentru a sprijini o dezvoltare armonioasă a copiilor și adolescenților.
Loredana Mihalca este autoare și cercetătoare în domeniul psihologiei, cu un interes deosebit pentru psihologia dezvoltării și educației. Activitatea sa se concentrează pe studierea factorilor care influențează învățarea și dezvoltarea socio-emoțională a copiilor și adolescenților. Mihalca contribuie la dezvoltarea unor instrumente de evaluare psihologică și la implementarea unor programe educaționale menite să sprijine dezvoltarea optimă a competențelor cognitive și emoționale. De asemenea, ea promovează practici bazate pe dovezi științifice în educație, având o abordare interdisciplinară care îmbină psihologia cu pedagogia.
Codruța Mih este o autoare și cercetătoare în domeniul psihologiei și educației, cunoscută pentru lucrările sale ce vizează sănătatea emoțională, reziliența și dezvoltarea personală. Ea explorează metode de susținere a copiilor și adolescenților în fața provocărilor emoționale și de adaptare, fiind implicată în dezvoltarea de programe de intervenție și prevenție în școli. Codruța Mih pune accent pe abordările practice pentru îmbunătățirea sănătății mentale și a abilităților socio-emoționale, contribuind la construirea unor medii de învățare care să sprijine nu doar dezvoltarea cognitivă, ci și bunăstarea emoțională a elevilor.
1 recenzie pentru Consiliere și orientare. Activitați pentru clasele I-IV
5 stele | 100% | |
4 stele | 0% | |
3 stele | 0% | |
2 stele | 0% | |
1 stea | 0% |
Anca M. –
Bun.