Crucial
Prețul inițial a fost: 59,00 lei.50,15 leiPrețul curent este: 50,15 lei.
Modul în care liderii devin strategi
Autor: Richard P. Rumelt
Mai sunt disponibile: 1 buc.!
Descriere
Crucial: Modul în care liderii devin strategi de Richard P. Rumelt este una dintre cele mai apreciate cărți de afaceri ale anului 2022 și pornește de la premisa că orice lider va putea rezolva mai ușor provocările cu care se confruntă compania lui, dacă le va formula ca pe niște probleme abordabile și nu ca pe niște dificultăți insurmontabile. Strategia lui este simplă în acest sens. Primul pas constă în notarea tuturor problemelor cu care se confruntă compania, iar cel de-al doilea, în clasificarea acestor probleme în funcție de importanța și abordabilitatea lor.
Astfel, crede Rumelt, alegând problema care este cotată ca fiind cea mai importantă și identificându-i punctul crucial, găsirea unei strategii eficiente este garantată. Așa cum s-a întâmplat în cazul platformei de filme Netflix care era pusă în pericol de concurența din ce în ce mai acerbă. Astfel, pentru a se detașa de concurență și a cuceri public nou, Netflix a profitat de rețeaua ei internațională pentru a transforma în niște succese extraordinare la public seriale străine precum: Jocul Calamarului (Coreea de Sud), Fabrica de bani / Money Heist (Spania) sau Dark (Germania).
Pe scurt, această carte te va convinge că atunci când problemele sunt văzute ca niște provocări și atunci când identificăm corect punctul crucial al acestor provocări, soluțiile aproape că apar de la sine.
„Mult prea des, punctul crucial al unei provocări nu este o amenințare externă, ci un conflict între ambițiile noastre personale.“ — Richard P. Rumelt, Crucial
„În această carte importantă și practică, Rumelt ne reamintește că adevărata strategie nu este un proces de stabilire a obiectivelor financiare, ci o conversație aprofundată, lipsită de constrângeri, despre provocările reale cu care se confruntă compania și despre creativitatea necesară pentru a găsi soluții transformatoare. Cu ajutorul unei serii de exemple fascinante, Rumelt ne arată atât cum să procedăm, cât și care sunt beneficiile incredibile pe care le putem obține.“ — Rebecca Henderson, profesor universitar și autoare a cărții Reimagining Capitalism in a World on Fire
„Punctul crucial oferă exact ce promite. Rumelt este cel mai bun în ceea ce face, explicând în mod ingenios felul în care trebuie să te gândești la strategie, să identifici dificultățile și să aplici soluții coerente. Am observat cu propriii mei ochi că conceptul său de „dificultate strategică accesibilă” a fost de o valoare inestimabilă pentru Defense Intelligence Agency.“ — Robert P. Ashley Jr., director, Defense Intelligence Agency (2017-2020)
„În toată această discuție ineptă despre obiectivul afacerii, Rumelt este cel care ajunge la punctul crucial. Un alt triumf al celui mai perspicace – și mai amuzant – comentator în materie de strategie, din zilele noastre.“ — Sir John Kay, Școala de Economie din Londra, autor al cărților Other People’s Money și Obliquity
Informații suplimentare
Nr. pagini: | |
---|---|
Dimensiuni: | |
Format: | |
ISBN: | 978-630-303-186-6 |
Titlul original: | The Crux: How Leaders Become Strategists |
Traducerea: | |
Data publicării: |
Richard P. Rumelt este unul dintre cei mai influenți gânditori la nivel mondial pe probleme de strategie și management. Publicația The McKinsey Quarterly l-a descris ca fiind „strategul strategiilor“ și „un titan în domeniul strategiei.“ Este autorul cărții Strategii bune, strategii rele: Care este diferența și de ce contează, și evaluată de ziarul Financial Times drept „cea mai interesantă carte de afaceri a anului 2011.“ Dr. Rumelt a obținut doctoratul la Școala de Afaceri Harvard și titlul de profesor emerit la Școala de Management Anderson din cadrul UCLA.
Recenzii
Încă nu există recenzii.