Cum să devii o persoană cu influență
Prețul inițial a fost: 39,00 lei.25,35 leiPrețul curent este: 25,35 lei.
Autori: John C. Maxwell, Jim Dornan
Mai sunt disponibile: 2 buc.!
Descriere
În fiecare zi intrăm în contact cu o mulțime de oameni: rude, prieteni, colegi, cunoștințe întâmplătoare. Tot ceea ce facem sau ce spunem influențează intr-o formă sau alta pe toți cei din jurul nostru. Dar oare ce impact avem asupra lor?
Dacă dorința ta este să ai succes sau să ai un efect pozitiv asupra lumii cu care vii în contact, ar trebui să devii o persoană cu influență. Fără influență nu există succes. Nu are importanță care îți sunt țelurile în viață sau ce vrei să realizezi, o poți face rapid, mai eficient, iar contribuția ta poate fi de mai lungă durată dacă înveți să devii o persoană cu influență. Influența se dezvoltă în etape.
Această carte este un ghid al dezvoltării abilității personale de a avea un impact pozitiv asupra vieților celor din jur, dar și asupra unor oameni pe care, poate, nu-i veți cunoaște niciodată.
Poți face din cele câteva momente în care interacționezi cu vânzătorul de la magazin sau cu funcționarul de la poștă o experiență nefericită, sau poți să le aduci zâmbetul pe buze și să le umpli acea zi. Alegerea îți aparține.
Deși pentru mulți oameni, ideea de integritate este depășită, ceva lipsit de importanță sau care lor nu li se mai aplică în lumea noastră grăbită, nevoia de integritate este astăzi probabil la fel de mare ca întotdeauna. Și este absolut esențială pentru oricine dorește să devină o persoană cu influență.
Informații suplimentare
Nr. pagini: | |
---|---|
Dimensiuni: | |
Format: | |
ISBN: | 9789731620640 |
Traducerea: | |
Data publicării: |
John C. Maxwell a avut întotdeauna dorința de a face diferența în viața oamenilor. Pasiunea lui a fost să îi determine pe ceilalți să facă lucruri remarcabile și să ducă vieți semnificative și împlinite. Este pasionat de predare și din acest motiv, din 1995, John C. Maxwell s-a dedicat discursului și scrisului.
El și fratele său Larry Maxwell au înființat EQUIP. Organizația non-profit se concentrează pe dezvoltarea personală, formarea în leadership, speaking și mentoratul tineretului. „Un lider este cel care știe calea, merge pe drum și arată drumul“ spune Maxwell.
John C. Maxwell îi provoacă pe liderii corporativi și pe consumatori să inspire și să-și motiveze organizațiile pentru a-și atinge potențialul prin intermediul companiei The John Maxwell (echipa sa cuprinde peste 13.000 de antrenori pregătiți și certificați care ajută la adăugarea de valoare pentru organizațiile externe). În acest moment, Jon C. Maxwell vorbește anual la Fortune 500, precum și liderilor și organizațiilor guvernamentale internaționale.
John C. Maxwell a vândut peste 26 de milioane de cărți concentrate pe leadership și a fost nominalizat de American Management Association drept cel mai influent lider în afaceri în 2014. Majoritatea cărților sale au fost nominalizate de New York Times ca fiind cele mai vândute.
Format ca inginer de aeronautică și absolvent al Universității Purdue, Jim Dornan a făcut trecerea cu mult timp în urmă în lumea afacerilor. Așa se face că se poate lăuda că este antreprenor de peste 30 de ani. Este autor de bestsellere (împreună cu John C. Maxwell) și fondator al rețelei TwentyOne International. Vorbește în mod regulat în fața unor audiențe de zeci de mii de oameni, din Europa în Africa, India, Asia de Sud-Est și Australia în America. Își împarte timpul între reședințele din Florida și Georgia, dar este acasă în oricare dintre cele 25 de țări unde are birouri și parteneri de afaceri.
Greta Ghe. –
„Cum să devii o persoană cu influență” de John C. Maxwell și Jim Dornan este, pentru mine, o revelație despre ce înseamnă cu adevărat să ai un impact autentic asupra celor din jur. M-a atras cartea pentru că îmi doream să înțeleg cum să devin o persoană capabilă să inspire și să motiveze, nu prin autoritate, ci prin exemplu și empatie. Aceasta nu e o carte de „trucuri” rapide, ci o invitație la un proces profund de dezvoltare personală, care m-a pus în fața unor întrebări esențiale despre cine sunt și cum mă percep ceilalți.