Cum să devii un lider eficient
Prețul inițial a fost: 40,00 lei.32,40 leiPrețul curent este: 32,40 lei.
Autor: Dale Carnegie
Mai sunt disponibile: 2 buc.!
Descriere
Preluând concepția lui Dale Carnegie despre conducerea de succes, dr. Arthur R. Pell, consultant al Dale Carnegie & Associates, a alcătuit rețeta care te va ajuta să devii un lider eficient.
Vei învăța că între șef și lider nu se pune niciodată semnul egal și vei afla care sunt atuurile și abilitățile necesare pentru a obține un randament maxim în compania ta sau în departamentul pe care îl conduci.
De asemenea, cartea te va ajuta să-ți înțelegi mai bine subalternii și te va învăța cum să-i îndemni să fie implicați, atenți și productivi în toate activitățile lor.
Informații suplimentare
Nr. pagini: | |
---|---|
Dimensiuni: | |
Format: | |
ISBN: | 978-606-44-0473-2 |
Titlul original: | Become an Effective Leader: The Success Series |
Traducerea: | |
Data publicării: |
Dale Carnegie, pe numele lui real Dale Carnagey, s‑a născut într‑o familie săracă de fermieri americani. După absolvirea facultății, a vândut cursuri prin corespondență în Nebraska și a obținut câteva roluri ca actor la New York, fără prea mare succes. În 1912 a fost angajat de Young Men’s Christian Association să predea cursuri pentru adulți și a descoperit, fără să își fi propus, o metodă de a diminua teama celor care vorbesc în fața unui public numeros. Astfel a început faimoasa carieră a lui Dale Carnegie, care a ajuns să fie considerat cel mai mare autor de literatură motivațională al secolului al XX‑lea. În anii ’50 au început să prindă contur proiectele din cadrul programului Dale Carnegie Training, care se bazează pe principiile promovate de fondatorul său.
Recunoscut recent de către Wall Street Journal ca una dintre cele 25 de francize de înaltă performanță, programul Dale Carnegie Training a elaborat cursuri disponibile în 25 de limbi, în Statele Unite ale Americii și în alte 80 de țări. În prezent, partenerii din cadrul programului Dale Carnegie Training colaborează cu sute de corporații medii și mari, precum și cu diferite alte organizații pentru a ajuta firmele să aibă succes, derulând cercetări referitoare la creșterea randamentului angajaților, cu accent pe conducere, vânzări, funcționarea echipelor, servicii pentru clienți, promovarea afacerii, îmbunătățirea procesului muncii și alte calități necesare în management.
Valeria –
O carte excelentă pe care o recomand cu încredere celor care ocupă poziții de conducere. Din nefericire sunt prea mulți șefi în țara asta și prea puțini lideri.