Day Trading Attention
Prețul inițial a fost: 99,00 lei.86,13 leiPrețul curent este: 86,13 lei.
Cum să construiești cu adevărat branduri și să faci vânzări în noua lume a rețelelor sociale
Autor: Gary Vaynerchuk
Mai sunt disponibile: 1 buc.!
Descriere
În a șaptea sa carte de business, autorul de succes, antreprenorul și investitorul Gary Vaynerchuk ne oferă sfaturi proaspete și detaliate pentru a ne dezvolta brandurile, a ne crește vânzările și a detrona competiția prin utilizarea strategiilor moderne de publicitate pentru rețelele de socializare.
În cartea sa de succes din 2013, Jab, Jab, Jab, Right Hook, Gary Vaynerchuk a demonstrat lumii cum să creeze conținut de succes pentru canalele cu atenție subevaluată. Dar de atunci au apărut platforme noi, altele au devenit mai puțin relevante și algoritmii promovează stiluri noi de conținut. Este nevoie de abilități noi pentru a crea publicitate care să dezvolte brandurile și vânzările.
În cea mai recentă carte a sa, Vaynerchuk susține că afacerile, brandurile, creatorii de conținut și influencerii care evoluează rapid în ziua de azi au un lucru în comun: au deprins arta spunerii poveștilor în zonele cu atenție subevaluată, care există în general în câteva platforme de rețele de socializare. Bazându-se pe mai bine de 21 de ani de afaceri și succes în marketing, Vaynerchuk concluzionează că cea mai mare transformare și oportunitate este „Tiktokficarea Rețelelor de Socializare“. Din ce în ce mai mult, platformele distribuie conținut în funcție de ce-i interesează pe utilizatori, și nu de persoanele pe care aceștia le urmăresc.
Companiile mici, corporațiile mari și creatorii pot profita de această tendință pentru a-și dezvolta brandul și a-și crește vânzările prin producerea de conținut relevant și strategic, chiar dacă nu au o audiență. Dar cum se face conținutul relevant? Cum ar trebui să arate reclamele în această lume modernă?
În Day Trading Attention, Vaynerchuk oferă răspunsuri detaliate la aceste întrebări și chiar mai mult, dezvăluind care sunt tacticile de urmat pentru a avea succes cu publicitatea modernă, folosind strategii pe care le poți pune în aplicare chiar din clipa asta.
„Gary a fost unul dintre primii cu care am făcut un interviu oficial când am început să mă formez în această industrie și ne-a oferit sfaturi extrem de valoroase mie și familiei pe parcursul anilor. Gary este mereu racordat la pulsul inovației și la cultura pop și știe foarte multe lucruri despre lumea rețelelor de socializare și despre felul în care brandurile și companiile pot avea de câștigat de pe urma platformelor de socializare și a creatorilor digitali.“ — Charli D’Amelio, personalitate TV și digitală și antreprenoare
„Am avut onoarea de a coordona eforturile de marketing ale câtorva branduri mari, dar, indiferent de experiența acumulată, nu mă pot relaxa, pentru că lumea continuă să se schimbe. Cartea lui Gary face un lucru minunat, modernizând tacticile pe care le-am folosit cu toții și făcându-le relevante într-o lume nouă. Dacă un cal bătrân se poate învăța la ham, imaginați-vă ce poate învăța unul tânăr!“ — Bozoma Saint John, directoare inclusă în Marketing Hall of Fame, autoare și antreprenoare
„Cartea aceasta le deschide specialiștilor în marketing, celor din consiliile de administrație și directorilor executivi o fereastră pentru a înțelege cât de important este să fie la curent cu tendințele consumatorilor, acolo unde atenția subevaluată, mai ales pe platformele noi, îți poate oferi un avantaj competitiv. Abilitatea înnăscută a lui Gary de a înțelege oamenii este unică, astfel că identifică oportunități cu ani întregi înaintea altora.“ — Carolyn Everson, consultant senior la Permira și BCG și membră în consiliul companiilor Walt Disney, Coca-Cola și Under Armour
„Unul dintre lucrurile pe care le-am învățat stând în preajma lui Gary în ultimii zece ani este că, atunci când observă tendințe noi ale consumatorilor sau practici noi performante de marketing, oamenii ar trebui să-l asculte și să acționeze în virtutea lor.“ — Michael Rubin, director executiv al Fanatics
Informații suplimentare
Nr. pagini: | |
---|---|
Dimensiuni: | |
Format: | |
ISBN: | 978-606-722-636-2 |
Titlul original: | Day Trading Attention: How To Actually Build Brand and Sales in The New Social Media World |
Traducerea: | |
Data publicării: |
Gary Vaynerchuk este unul dintre cei mai cunoscuți experți în marketing din lume, autor de bestselleruri New York Times, președintele VaynerX, o companie modernă de comunicații, și CEO activ al VaynerMedia, o agenție globală contemporană de creație și media construită pentru a genera rezultate de afaceri pentru partenerii săi.
Este un vorbitor public extrem de popular și un investitor prolific, cu investiții în companii precum Facebook, X, Tumblr, Venmo, Coinbase, Slack și Uber. Este și membru în consiliul de administrație al restaurantelor Bojangles’, MikMak și Pencils of Promise și membru cu vechime al organizației charity:water.
De asemenea, colecționează și investește în carduri sportive. Locuiește în New York.
1 recenzie pentru Day Trading Attention
5 stele | 100% | |
4 stele | 0% | |
3 stele | 0% | |
2 stele | 0% | |
1 stea | 0% |
Crina Coboi –
„Day Trading Attention” de Gary Vaynerchuk este o carte care m-a captivat prin mesajul său puternic și direct despre importanța atenției în economia digitală actuală. Vaynerchuk reînvie conceptul de „trading”, dar nu cu acțiuni sau mărfuri, ci cu un activ mult mai valoros în era noastră: atenția oamenilor. M-a impresionat cât de bine rezonează cu realitatea zilnică a rețelelor sociale și a marketingului digital. Vaynerchuk subliniază că atenția este moneda de schimb a lumii moderne și că, pentru a reuși, trebuie să știm cum să o captăm și să o menținem. Este o lectură rapidă, dar extrem de provocatoare, care te face să te gândești la modul în care îți gestionezi propria atenție și cum îți construiești brandul sau afacerea. Mă face să apreciez mai mult fiecare secundă dintr-o zi și cum o folosesc, nu doar pentru mine, ci și pentru a înțelege și influența lumea din jurul meu.