De la bine la excelent
Prețul inițial a fost: 40,00 lei.32,40 leiPrețul curent este: 32,40 lei.
Autor: Zig Ziglar
Mai sunt disponibile: 1 buc.!
Descriere
Zig Ziglar prezintă în cartea de față trei coordonate esențiale ale succesului: pasiunea, performanța și scopul nostru în viață. Ceea ce-l distinge de alți autori de literatură motivațională este realismul cu care tratează fiecare dintre cele trei subiecte.
Prin urmare, sfaturile din această carte sunt practice și te vor ajuta să-ți descoperi și să-ți atingi scopul în viață, cu pasiune și hotărâre.
Prin poveștile inspirate din realitate vei afla cum au izbutit alți oameni să treacă peste propriile temeri și eșecuri și să ducă o viață bună, așa cum, de altfel, își dorește și merită fiecare om. Acestea nu sunt simple întâmplări, ci experiențe de viață pline de tâlc, din care poți afla care sunt cei trei piloni pe care să-ți întemeiezi o viață excelentă.
Vei afla aspecte și situații care să te motiveze în permanență și cum să-ți întocmești un plan bun prin care să-ți împlinești vocația. Vei descoperi care sunt piedicile pe care le întâmpină, în general, oamenii buni și cum să-ți cultivi obiceiuri eficiente care să îți poată dezvălui, în timp, un nou orizont al succesului.
Informații suplimentare
Numărul de pagini: | |
---|---|
Dimensiuni: | |
Format: | |
ISBN: | 9786064403711 |
Titlul original: | Better Than Good |
Traducerea: | |
Data publicării: |
Ziz Ziglar (1926–2012) a fost unul dintre cei mai influenți și iubiți autori de literatură motivațională din America. I‑a încredințat pe oameni că oricine poate face și poate avea mai mult. A ținut conferințe, a fost îndrumător și trainer, răspândind mesaje pline de umor și speranță. A scris peste 30 de cărți îndrăgite despre dezvoltare personală, leadership, vânzări, credință, familie și succes. Stilul său unic de a comunica și prezentările profunde l‑au făcut cunoscut în toată umea și l‑au transformat într‑o autoritate în domeniul persuasiunii și dezvoltării potențialului din fiecare om.
Recenzii
Încă nu există recenzii.