Skip to content
22 %

Efectul miliardarului prin forțe proprii

5.0 (1 recenzie)

Prețul inițial a fost: 48,00 lei.Prețul curent este: 37,44 lei.

Cum creează producătorii de excepție valoare imensă

Autori: John Sviokla, Mitch Cohen

Mai sunt disponibile: 1 buc.!

Cod Produs: 9786069135280 Categorie: Etichete: , , ,

Livrare gratuită: Îți oferim transportul gratuit în România pentru orice comandă care depășește 149 lei.

Expediere rapidă: Comenzile plasate înainte de ora 16:00 se predau curierului în aceeași zi, 95% dintre ele ajung la dvs. în ziua lucrătoare următoare.

Comandă procesată în siguranță: Cea mai nouă tehnologie de securitate SSL pentru siguranța cumpărăturilor făcute cu cardul și a datelor personale furnizate. Plăți 100% sigure și criptate.

Retur în 14 zile: Poți returna gratuit produsele comandate în termen de 14 zile de la primirea lor, cu excepția costului de transport.

Descriere

Efectul miliardarului prin forțe proprii: Cum creează producătorii de excepție valoare imensă de John Sviokla și Mitch Cohen este un răspuns cât se poate de complet la întrebările: Cum au ajuns ei miliardari? și Ce calități, abilități și mentalități i-au ajutat pe acești oameni să schimbe lumea cu afacerile lor? Este vorba mai exact despre acei miliardari care și-au creat averile prin forțe proprii grație inteligenței, imaginației, intuiției sau pur și simplu, unui al șaselea simț care i-a ajutat să vadă o nevoie pe care lumea o avea, găsind totodată și soluția pentru a o satisface. Cei doi autori evidențiază trăsăturile distinctive ale acestor oameni valoroși, pentru a învăța să le recunoști și să le atragi în compania ta, sau, de ce nu, pentru a deveni tu însuți unul dintre ei. O minunată carte de business și leadership care te va ajuta să pătrunzi în mintea miliardarilor pe cont propriu.

Dincolo de conținutul referitor la modalitatea prin care niște oameni obișnuiți au devenit miliardari prin forțe proprii, care stârnește curiozitatea oricărui cititor, Efectul miliardarului prin forțe proprii reprezintă și un instrument excelent pentru liderii și managerii din companii, pentru că îi ajută să selecteze și să valorifice mai eficient forța de muncă, învățându-i să identifice mințile sclipitoare care pot face diferența pentru afacerile lor.

Selecția miliardarilor prezenți în cartea de față s-a făcut din lista „Miliardarii lumii“, întocmită de Forbes în 2012. Din ea au fost eliminați miliardarii care au moștenit averea de la părinți sau alte rude și au fost păstrați cei care activează în medii unde predomină piețele rezonabil de transparente și competitive. Astfel s-a ajuns la o listă de 600 de oameni din care au fost păstrați doar 120. În legătură cu aceștia, cei doi autori au făcut o documentare asiduă care a inclus în unele cazuri și intervievarea acestora. Miliardarii aleși de John Sviokla și Mitch Cohen îndeplinesc criteriul responsabilității, mare parte dintre aceștia fiind semnatari ai The Giving Pledge, promițând să doneze mai mult de jumătate din averea lor netă și o parte semnificativă dintre ei fiind activi în acțiuni filantropice sau în proiecte sociale. Potrivit celor doi autori, miliardarii prin forțe proprii sunt persoane care:

„Prezintă adesea tendințe antreprenoriale timpurii: mai mult de 50 la sută au avut o primă slujbă înainte de împlinirea vârstei de 18 ani; aproape 30 la sută și-au lansat prima activitate antreprenorială înainte să împlinească 22 de ani și aproape 75 la sută înainte de 30 de ani. Reține că, deși unii miliardari au avut o copilărie modestă, care a necesitat o intrare timpurie în câmpul muncii, aceștia sunt în minoritate: peste 75 la sută dintre miliardarii prin forțe proprii au crescut în familii cu un nivel ridicat de bunăstare, din clasa de mijloc sau mai sus.“

Informații suplimentare

Nr. pagini:

Dimensiuni:

Format:

ISBN:

978-606-913-528-0

Titlul original:

The Self-made Billionaire Effect: How Extreme Producers Create Massive Value

Traducerea:

Data publicării:

John Sviokla este un fost absolvent al universității Harvard și deținătorul unui master și al unui doctorat la Harvard Business School. A fost pentru mult timp consultant pe probleme de inovație la PricewaterhouseCoopers (PwC), unde și-a folosit experiența acumulată în decurs de 30 de ani pe probleme de: comportamentul clienților, economie, psihologie, economie comportamentală, sociologie, strategie de afaceri, analiză de rețea, măsurare și leadership.

Mitch Cohen a fost vicepreședintele PricewaterhouseCoopers (PwC) – cea mai mare companie de servicii profesionale, consultanță și audit din lume – activând actualmente ca angel investor și autor. În cei 33 de ani petrecuți în cadrul PwC, dintre care 22 ca partener, a interacționat frecvent cu lideri din domeniul telecomunicațiilor și tehnologiei, ai unor companii aflate în topul Fortune 500. Este absolvent al Penn State University unde a obținut o diplomă în contabilitate și se autodefinește ca fiind un pasionat jucător de golf și un „sclav al plajei“.

1 recenzie pentru Efectul miliardarului prin forțe proprii

5,0
Bazat pe 1 evaluări
5 stele
100
100%
4 stele
0%
3 stele
0%
2 stele
0%
1 stea
0%
  1. Crișan

    Cartea pune accent pe gândirea inovativă și pe adaptabilitate, mai mult decât pe munca grea și sacrificii. M-a inspirat să îmi schimb mentalitatea și să văd obstacolele ca pe oportunități de creștere.

Lasă o recenzie de client

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Caută
Coșul de cumpărături0
Nu există produse în coș
Continuă cumpărăturile
0
Livrare gratuită în România la achiziții de peste 149,00 lei
0%