Skip to content
13 %

Influența socială

4.0 (1 recenzie)

Prețul inițial a fost: 64,99 lei.Prețul curent este: 56,54 lei.

Cum să obții ce vrei fără să renunți la cine ești

Autor: Zoe Chance

Mai sunt disponibile: 2 buc.!

Cod Produs: 9786063399138 Categorie: Etichete: , , ,

Livrare gratuită: Îți oferim transportul gratuit în România pentru orice comandă care depășește 149 lei.

Expediere rapidă: Comenzile plasate înainte de ora 16:00 se predau curierului în aceeași zi, 95% dintre ele ajung la dvs. în ziua lucrătoare următoare.

Comandă procesată în siguranță: Cea mai nouă tehnologie de securitate SSL pentru siguranța cumpărăturilor făcute cu cardul și a datelor personale furnizate. Plăți 100% sigure și criptate.

Retur în 14 zile: Poți returna gratuit produsele comandate în termen de 14 zile de la primirea lor, cu excepția costului de transport.

Descriere

ÎNVAȚĂ SĂ-ȚI DEZVOLȚI CARISMA, SĂ NEGOCIEZI RELAXAT ȘI SĂ DETECTEZI MANIPULATORII LA MOMENTUL POTRIVIT

Ești înzestrat din naștere cu abilitatea de a-i influența pe ceilalți, dar ai fost învățat să-ți suprimi această putere, să respecți regulile, să aștepți să-ți vină rândul, să nu faci valuri. Zoe Chance, o renumită profesoară de la Universitatea Yale, îți arată cum să-ți redescoperi această superputere, care îți permite să-ți pui în practică ideile extraordinare.

Influența nu funcționează așa cum te aștepți fiindcă oamenii nu gândesc așa cum crezi tu. Această carte demontează o serie de concepții greșite, de pildă ideea că oamenilor n-o să le placă de tine dacă le ceri ceea ce meriți, și te ajută să înțelegi de ce e posibil să fii mai puțin influent dacă folosești strategii de negociere obișnuite.

În paginile acestei cărți te vei întâlni cu aligatori, parașutiști, cu un cititor de gânduri costumat în gorilă, cu Jennifer Lawrence și cu omul care a salvat lumea printr-un simplu „nu“ și vei descoperi cum să-ți transformi viața, compania și, poate, chiar să schimbi cursul istoriei.

„Influența interpersonală este marele nostru avantaj ca ființe umane, transmis de la o generație la alta prin ADN. Ea le‑a permis membrilor speciei noastre să se adune în grupuri, să muncească împreună și să se răspândească pe tot globul. […] Influența ți‑a adus succesul pe care îl ai și este calea către ceea ce dorești să faci. Este iubirea pe care o vei dărui în această lume și moștenirea pe care o vei lăsa în urmă.“ — fragment din carte

„Amuzantă, plină de povești nemaipomenite și bazată pe cercetări revoluționare, cartea de față explică noile reguli ale persuasiunii pentru a clădi o lume mai bună.“ — Charles Duhigg, autorul bestsellerelor Puterea obișnuinței și Mai inteligent, mai repede, mai bine

„Conține o asemenea abundență de idei, încât vei găsi sfaturi utile pe aproape fiecare pagină. Această carte inteligentă și accesibilă te va ajuta cu siguranță să-ți dezvolți puterea de convingere – și poate chiar să devii o persoană mai bună.“ — Daniel H. Pink, autorul bestsellerului Drive. Ce anume ne motivează cu adevărat

„Această carte captivează. Odată ce îți însușești abilitățile necesare pentru a-i influența pe alții, depinde de tine să faci ceea ce contează pentru oamenii cărora le pasă, să te implici ca să fie mai bine.“ — Seth Godin, autorul cărților Asta înseamnă marketing și Practica

„Această carte inteligentă și plină de viață îți dezvăluie ceea ce trebuie să știi pentru a-i îndruma pe alții cu modestie.“ — Ed Catmull, cofondator Pixar și autorul cărții Creativity, Inc.

„O carte antrenantă despre știința de a-i încuraja pe ceilalți să spună «da».“ — Adam Grant, autorul bestsellerelor Originalii, A da și a lua, Regândește

Informații suplimentare

Nr. pagini:

Dimensiuni:

Format:

ISBN:

978-606-33-9913-8

Titlul original:

Influence Is Your Superpower: The Science of Winning Hearts, Sparking Change, and Making Good Things Happen

Traducerea:

Data publicării:

Zoe Chance este o cercetătoare și profesionistă în domeniul comportamentului consumatorului și marketingului. Ea este cunoscută pentru expertiza sa în psihologia persuasiunii și influențării comportamentului uman.

Zoe Chance deține un doctorat în marketing comportamental de la Harvard Business School și a predat la Yale School of Management, unde a predat cursuri despre negocieri și influențare. A lucrat și în industria de marketing, ajutând companiile să înțeleagă și să influențeze comportamentul consumatorilor.

Ca vorbitor și trainer, Zoe Chance abordează subiecte precum persuasiunea, negocierile, comportamentul consumatorului și luarea deciziilor. Ea a susținut conferințe și prelegeri la evenimente internaționale și a lucrat cu companii și organizații din diverse industrii pentru a-și împărtăși cunoștințele și experiența în domeniul influenței comportamentale.

1 recenzie pentru Influența socială

4,0
Bazat pe 1 evaluări
5 stele
0%
4 stele
100
100%
3 stele
0%
2 stele
0%
1 stea
0%
  1. Viorica M.

    Influența socială este o carte captivantă și informativă despre puterea influenței sociale. Autoarea abordează subiectul într-un mod accesibil și oferă exemple relevante și studii de caz. Stilul de scriere captivant și anecdotele interesante mi-au captat atenția. Cu toate acestea, unele părți pot părea repetitive și lipsesc sugestii practice concrete. Recomand această carte celor interesați de psihologia influenței sociale.

Lasă o recenzie de client

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Caută
Coșul de cumpărături0
Nu există produse în coș
Continuă cumpărăturile
0
0%