Skip to content
35 %

Managementul comportamentelor și optimizarea motivației pentru învățare

Evaluat la 0 stele din 5
(fii primul care adaugă o recenzie)

Prețul inițial a fost: 42,00 lei.Prețul curent este: 27,30 lei.

Autori: Adrian Opre, Oana Benga, Adriana Băban

Mai sunt disponibile: 4 buc.!

Cod Produs: 9786068244907 Categorie: Etichete: , , , , ,

Livrare gratuită: Îți oferim transportul gratuit în România pentru orice comandă care depășește 149 lei.

Expediere rapidă: Comenzile plasate înainte de ora 16:00 se predau curierului în aceeași zi, 95% dintre ele ajung la dvs. în ziua lucrătoare următoare.

Comandă procesată în siguranță: Cea mai nouă tehnologie de securitate SSL pentru siguranța cumpărăturilor făcute cu cardul și a datelor personale furnizate. Plăți 100% sigure și criptate.

Retur în 14 zile: Poți returna gratuit produsele comandate în termen de 14 zile de la primirea lor, cu excepția costului de transport.

Descriere

Lucrarea face parte din seria Promovarea sănătății mintale în grădinițe și școli, concepută de un colectiv de profesori de la Universitatea Babeș-Bolyai, sub coordonarea prof. univ. dr. Adriana Băban, prof. univ. dr. Oana Benga, prof. univ. dr. Adrian Opre, și propune o serie de ghiduri care se adresează cadrelor didactice, psihologilor și consilierilor școlari, furnizorilor de servicii educaționale, specialiștilor în științe comportamentale.

Ghidurile conțin activități practice, fișe de lucru, materiale-suport pentru preșcolari, școlari mici și școlari mari, cu scopul de a preveni și elimina comportamentele nesănătoase ale copiilor, conduitele provocatoare și consecințele acestora pe termen lung asupra performanțelor școlare și asupra integrării sociale a elevilor.

Elevii care manifestă probleme de comportament și disciplină atrag cel mai mult atenția cadrului didactic, deoarece aceste comportamente interferează cu activitățile de învățare. Cel mai adesea, cadrele didactice soluționează aceste probleme intervenind după apariția acestor comportamente indezirabile prin atenționări verbale, excludere, scăderea notei la purtare etc. Însă, de cele mai multe ori, efectul nu este cel așteptat, deoarece intervenția nu ține cont de înțelegerea factorilor care determină și mențin manifestarea acestor comportamente. În acest context, derularea unei analize funcționale ajută cadrul didactic să înțeleagă scopul comportamentului problematic, dar și să identifice planuri de disciplină adecvate nevoilor de la grupă/ clasă.

Din cuprins:

Managementul grupei/ clasei: conceptualizări și clarificări terminologice

  • Perspective psihopedagogice
  • Premise ale managementului grupei/ clasei
  • Climatul educațional

Analiza funcțională a comportamentului

  • Componente cheie în geneza și menținerea comportamentelor
  • Funcții și beneficii secundare ale comportamentelor dezadaptative
  • Strategii de analiză a comportamentului

Managementul comportamentelor

  • Proiectarea intervențiilor de modificare comportamentală
  • Strategii de modificare comportamentală centrate pe prevenirea comportamentelor dezadaptative
  • Strategii de modificare comportamentală centrate pe managementul comportamentelor dezadaptative

Monitorizarea și controlul factorilor motivaționali

  • Reconceptualizarea motivației școlare/ educaționale
  • Strategii de dezvoltare și menținere a motivației școlare

Aplicații practice/ Fișe de lucru

Informații suplimentare

Nr. pagini:

Dimensiuni:

Format:

ISBN:

9786068244907

Data publicării:

Adrian Opre: profesor universitar doctor în cadrul Departamentului de Psihologie, la Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Universitatea Babeș-Bolyai. Domenii de cercetare predilecte: Psihologie cognitivă; Psihologia personalității; Psihologia religiei

Printre interesele de cercetare se numără: Inconștientul cognitiv, Dezvoltarea competențelor sociale și emoționale la copii și adolescenți, Coping religios.

Adriana Băban: profesor specializat în Psihologia Sănătății, Medicină Comportamentală & Psihosomatică și Metode de Cercetare Calitativă. Interesele de cercetare vizează: comportamente de risc, abuz și traumă, vaccinare, screening, sănătatea reproducerii, calitatea îngrijirii medicale și satisfacția pacientului. A publicat ca și autor principal și co-autor peste 160 de cărți, capitole, articole la edituri și reviste internaționale și naționale. Este coordonatorul Laboratului de cercetare în Psihologia Sănătății participând ca responsabil sau membru în peste 40 de proiecte internaționale și naționale. În 2014 a primit din partea Societății Europene de Psihologia Sănătății distincția de Fellow pentru contribuții excepționale aduse la dezvoltarea Psihologie Sănătății in Europa.

Oana Benga este profesor universitar doctor și director al Departamentului de Psihologie al Universității Babeș-Bolyai. Domeniile sale de cercetare sunt cu precădere psihologia dezvoltării tipice și atipice și sănătatea mintală timpurie.

Printre interesele de cercetare se numără: Mecanisme intrinseci (temperament, procesări atenționale) și extrinseci (parenting, autoreglare parentală, socializarea emoțiilor) ale autoreglării cognitive și emoționale în copilăria timpurie; Variabilitate interindividuală și factori predictivi ai psihopatologiei dezvoltări; Corelate neuronale ale dezvoltării atipice

Recenzii

Încă nu există recenzii.

Lasă o recenzie de client

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Caută
Coșul de cumpărături0
Nu există produse în coș
Continuă cumpărăturile
0