Marele joc al afacerilor
Prețul inițial a fost: 57,00 lei.48,45 leiPrețul curent este: 48,45 lei.
Singura manieră inteligentă de a conduce o companie
Autori: Jack Stack, Bo Burlingham
Mai sunt disponibile: 1 buc.!
Descriere
Marele joc al afacerilor: Singura manieră inteligentă de a conduce o companie de Jack Stack și Bo Burlingham este ediția actualizată și extinsă a cărții omonime scrise de cei doi în urmă cu 20 de ani. La vremea respectivă, Stack și Burlingham și-au propus doar să documenteze felul în care se desfășurau lucrurile în compania lor Springfield Remanufacturing Corp. (SRC) din Springfield, Missouri, care avea ca domeniu de activitate recondiționarea motoarelor pentru camioane și automobile.
Motivul scrierii acestei ediții actualizate, cu ocazia împlinirii a 20 de ani de la lansarea primei ediții, a fost:
„Vrem să creăm în continuare lideri care să poată construi companii extraordinare. Avem nevoie de strategi care pot aduce schimbări, care pot începe procesul de diversificare și care pot vinde. Avem nevoie de agenți ai schimbării cu abilități deosebite de leadership. Avem nevoie de oameni care pot construi relații. Și avem nevoie de oameni dornici să-și dezvolte talentul.“
Dar Marele Joc al Afacerilor nu reprezintă doar baza unei abordări raționale de a conduce o companie, ci oferă și o speranță reală pentru a rezolva problemele cu care se confruntă societățile actuale din S.U.A și din întreaga lume.
Iar dacă te întrebi cu ce vine nou această ediție revizuită și adăugită, ei bine, autorii declară că au încercat să descrie mai bine sistemul și implementarea procesului, oferind de asemenea, la finalul cărții, un ghid interactiv pentru a „intra în joc.“ Prin urmare, în această nouă ediție veți găsi toate informațiile de care aveți nevoie pentru a împleti principiile GGOB în ADN-ul organizației dvs.
Numele folosit de cei doi autori pentru sistemul lor de leadership, Great Game of Business (GGOB) (cunoscut și ca Marele Joc sau Jocul), a creat confuzie de-a lungul timpului deoarece multă lume credea că autorii trivializau astfel afacerile asociindu-le cu un joc. De fapt, adevărata intenție a celor doi autori era să găsească o modalitate de a face ca afacerea să fie mai ușor de abordat și mai puțin intimidantă pentru asociații lor, pentru că, erau de părere ei:
„Afacerile nu sunt o artă sau o știință, ci un demers competitiv cu reguli, învingători și perdanți, cu modalități de a ține socotelile și cu toate elementele ce țin de noroc și talent. Nu trebuie să fie un instrument de exploatare sau o unealtă a lăcomiei și nu ai nevoie de o diplomă în administrarea afacerilor pentru a o înțelege. Date fiind cele de mai sus, ne-am gândit că nu există niciun motiv pentru care să nu ne putem organiza compania în așa fel încât toată lumea să poată participa la joc și să împartă recompensele. Am vrut să demitizăm afacerea.“
În plus, dorința celor doi era de a găsi o variantă de leadership care să le permită să valorifice punctele forte ale fiecărei persoane din companie.
Iar odată ce au găsit acest tip de leadership Marele Joc al Afacerilor, rezultatele nu au întârziat să apară. Din 1983, de când s-a înființat compania SRC, și până în prezent oamenii au adus profit. Veniturile combinate ale companiei au crescut la peste 450 de milioane de dolari. Compania a creat mii de locuri de muncă și a dezvoltat mai mult de 60 de afaceri diverse în ultimii 30 de ani. Majoritatea companiilor SRC recondiționează produse pentru piața agricolă, industrială, de construcții, piața camioanelor, a navelor și a automobilelor. Compania și-a diversificat activitatea ocupându-se în prezent și de: analiza defectelor, inginerie inversă, logistică, asamblare și ambalare, depozitare și distribuție. Mai mult decât atât, s-a implicat și în domeniul bancar, în producția de mobilier, biotehnologie, îmbrăcăminte, vânzarea cu amănuntul și software. Această dezvoltare și diversitate au contribuit la creșterea valorii acțiunilor SRC de la 0,10$ în 1983 până la 348$ astăzi – ceea ce reprezintă o creștere de 348.000%.
Astfel, dacă ai fi investit 1.000 de dolari într-un fond de indici al companiei Standard & Poor în 1983, în prezent ai fi avut aproximativ 8.434 de dolari. Dacă ai fi investit 1.000 de dolari în acțiunile companiei Berkshire Hathaway, compania lui Warren Buffett, în aceeași perioadă de timp, investiția ta ar valora astăzi aproximativ 113.000 de dolari. Iar dacă ai fi investit 1.000 de dolari în oamenii de la SRC în 1983, astăzi ai fi avut 3,4 milioane de dolari.
Informații suplimentare
Nr. pagini: | |
---|---|
Dimensiuni: | |
Format: | |
ISBN: | 978-630-303-301-3 |
Titlul original: | The Great Game of Business: The Only Sensible Way to Run a Company |
Traducerea: | |
Data publicării: |
Jack Stack este fondatorul, CEO-ul și președintele companiei SRC Holdings Corporation, un pionier al modelului de leadership cunoscut sub numele de Open Book Management (managementul cu cărțile deschise). Este autorul a două cărți pe această temă, Marele Joc al Afacerilor și A Stake in the Outcome. Expertiza sa în utilizarea modelului de management cu cărțile deschise a ajutat SRC Holdings Corporation să pună bazele, să achiziționeze și să devină proprietara a peste 60 de afaceri mici și mijlocii începând cu anul 1983. În plus, din 1983, valoarea acțiunilor companiei SRC Holdings Corporation a crescut cu 292.000%. SRC a fost numită una dintre primele 100 de companii americane pentru care să lucrezi.
Bo Burlingham este editor general și fost redactor-șef al revistei Inc. și președinte al Small Giants Community. Cartea sa, Small Giants: Companies That Choose to Be Great Instead of Big a fost finalistă la premiile pentru cartea de business a anului 2006 oferite de Financial Times/Goldman Sachs . Cea mai recentă carte a lui, scrisă împreună cu Norm Brodsky, este: Street Smarts: An All-Purpose Tool Kit for Entrepreneurs (Școala vieții: un set universal de instrumente pentru antreprenori).
1 recenzie pentru Marele joc al afacerilor
5 stele | 100% | |
4 stele | 0% | |
3 stele | 0% | |
2 stele | 0% | |
1 stea | 0% |
Robert Ghe. –
E o carte care te provoacă, te inspiră și îți rămâne în minte ca un reminder că succesul nu se face de unul singur – se joacă împreună.