Medicul interior

Evaluat la 0 stele din 5
(fii primul care adaugă o recenzie)

Prețul inițial a fost: 40,00 lei.Prețul curent este: 33,20 lei.

Longevitate fără medicamente

Autor: Gaétan Brouillard

Mai sunt disponibile: 2 buc.!

Estimare livrare

Livrarea se va face în 14 iunie (sau în următoarea zi lucrătoare dacă data estimată este sărbătoare legală).

Livrare rapidă

Comenzile plasate înainte de ora 16:00 se expediază în aceeași zi, 95% dintre ele ajung la dvs. în ziua următoare.

Comandă procesată în siguranță

Cea mai nouă tehnologie de securitate SSL pentru siguranța cumpărăturilor făcute cu cardul și a datelor personale furnizate. Plăți 100% sigure și criptate.

Cele mai bune titluri

Am selectat pentru tine, cu mare atenție, cele mai importante titluri din categoriile prezente în librăria noastră.

Descriere

Medicamentele ocupă din ce în ce mai mult loc în arsenalul terapeutic medical, în timp ce stilul de viață și prevenția aproape că sunt trecute cu vederea. Încercăm să eradicăm sau să mascăm rapid un simptom, fără să identificăm cauza și să rezolvăm problema de la sursă. Știința începe însă să descopere și să demonstreze ceea ce miturile străvechi au susținut dintotdeauna: corpul și spiritul nu sunt separate, ci formează mai degrabă un tot unitar, care acționează într‑un univers de energie. Suntem mai mult decât materie, suntem lumină manifestată și avem doar de câștigat dacă regândim felul în care ne abordăm propria stare de sănătate.

Reunind diverse culturi, curente sau filosofii, ghidul inovator de medicină integrativă al dr. Brouillard propune o perspectivă regândită asupra sănătății, onorând cele trei dimensiuni ale ființei umane: corpul fizic, mintea și spiritul. O carte care ne arată că e momentul să ne reconsiderăm relația cu noi înșine, cu semenii noștri și cu mediul în care trăim, să ne conștientizăm natura complexă, dar și locul în acest univers atât exterior, cât și interior, pentru a trăi mai sănătos și mai mult.

„Ai grijă de tine, fiindcă în compania ta şi în acest corp îți vei petrece tot restul vieții!“ — Dr. Gaétan Brouillard

Detalii produs

Numărul de pagini:

Dimensiuni:

Format:

ISBN:

978-606-9707-63-0

Traducerea:

Data publicării:

Medic cu o experiență de peste patru decenii în tratarea durerii cronice, specializat în medicina de urgență, în medicină preventivă și în medicina funcțională, cu competențe în acupunctură și osteopatie, dr. Gaétan Brouillard se axează pe o abordare pluridisciplinară a sănătății, care are în centru pacientul, și nu boala. Conferențiază pe teme având legătură cu gestionarea durerii, dar și cu impactul real pe care durerea (mai ales cea cronică) o are în viața pacienților. Crezul lui: „Chiar dacă te doare ceva, nu înseamnă neapărat că trebuie să și suferi“. Este autorul cărții Durerea – o paradigmă regândită.

Recenzii

Încă nu există recenzii.

Lasă o recenzie de client