Nu contează cât de bun eşti, ci cât de bun vrei să fii
Prețul inițial a fost: 38,00 lei.31,54 leiPrețul curent este: 31,54 lei.
Autor: Paul Arden
Stoc epuizat
Descriere
Bestseller-ul mondial de Paul Arden
Nu contează cât de bun ești, ci cât de bun vrei să fii este un ghid despre cum să dai tot ce-i mai bun din tine. O „biblie“ de buzunar pentru talentați și pentru timizi care îți spune cum să faci incredibilul credibil și imposibilul posibil.
Deceniile în care s-a aflat în vârful uneia dintre cele mai competitive industrii l-au învățat pe Paul Arden o grămadă de lucruri interesante pe care este dispus să ni le împărtășească. Aflați, de pildă, din acest volum despre avantajul de a fi concediat și de ce e deseori mai bine să nu ai dreptate decât să ai dreptate.
Veți găsi răspunsuri originale și logice la întrebările pe care ni le punem zi de zi. Multe dintre ele ni se par evidente când le citim, dar nu sunt oare toate întrebările ușoare atunci când știm răspunsurile?
Fie că ești freelancer sau manager, sau că tocmai ai abandonat școala, această carte este de neprețuit pentru oricine aspiră să obțină succesul.
„Acum mai bine de șaptezeci de ani, Dumnezeu a creat, pentru propriul amuzament, un prototip uman, cu o minte desprinsă parcă din Edward Lear. Îngrijorat de ceea ce ar fi putut produce, a distrus totuși rapid mulajul și l-a aruncat. Rezultatul muncii sale a fost Paul Arden. Sclipitor, rău, fermecător, irascibil și total neconvențional. Un exemplar original, cu o forță și energie extraordinare, binecuvântat cu un geniu creativ la care se adaugă un soi de simț comun care, ei bine, nu este câtuși de puțin comun.“ — Roger Kennedy, Saatchi & Saatchi
Informații suplimentare
Nr. pagini: | |
---|---|
Dimensiuni: | |
Format: | |
ISBN: | 9786067106176 |
Titlul original: | It’s Not How Good You Are, It’s How Good You Want To Be |
Traducerea: | |
Data publicării: |
Paul Arden (1940-2008) a fost un autor britanic recunoscut pentru revoluția produsă în rândul cărților motivaționale și de advertising. De altfel, Arden a lucrat timp de 14 ani ca director de creație la celebra agenție de publicitate Saatchi & Saatchi, unde a realizat campanii istorice pentru clienți precum British Airways, Fuji, Nivea sau Toyota.
În afară de Gândește fix pe dos!, publicată inițial în 2005, Arden a mai scris It’s Not How Good You Are, It’s How Good You Want To Be (Nu contează cât de bun ești, ci cât de bun vrei să fii) și God Explained in a Taxi Ride (Dumnezeu explicat într-o cursă de taxi).
Andreea Ilioara –
Această carte motivațională, plină de sfaturi practice și perspective neconvenționale, te îndeamnă să depășești barierele autoimpuse și să-ți atingi potențialul maxim. Scrisă într-un stil accesibil și plin de energie, cartea este împânzită de exemple și anectode din lumea publicității și nu numai, ilustrând idei puternice despre creativitate, succes și perseverență.