Skip to content
13 %

Nudge

5.0 (1 recenzie)

Prețul inițial a fost: 65,00 lei.Prețul curent este: 56,55 lei.

Cum să luăm decizii mai bune în privința banilor, a sănătății și a mediului înconjurător

Autori: Richard H. Thaler, Cass R. Sunstein

Mai sunt disponibile: 1 buc.!

Cod Produs: 9786067225105 Categorie: Etichete: , , ,

Livrare gratuită: Îți oferim transportul gratuit în România pentru orice comandă care depășește 149 lei.

Expediere rapidă: Comenzile plasate înainte de ora 16:00 se predau curierului în aceeași zi, 95% dintre ele ajung la dvs. în ziua lucrătoare următoare.

Comandă procesată în siguranță: Cea mai nouă tehnologie de securitate SSL pentru siguranța cumpărăturilor făcute cu cardul și a datelor personale furnizate. Plăți 100% sigure și criptate.

Retur în 14 zile: Poți returna gratuit produsele comandate în termen de 14 zile de la primirea lor, cu excepția costului de transport.

Descriere

De la prima apariție, acum peste un deceniu, Nudge a intrat în vocabularul oamenilor de afaceri, al decidenților politici, al cetățenilor implicați și al consumatorilor din toată lumea. Cartea a stimulat apariția a peste 400 de „unități Nudge“ în structurile de guvernare din lume și a nenumărate grupuri de economiști comportamentali în toate sectoarele economiei. Ne-a învățat cum să folosim inteligent „arhitectura alegerii“ – un concept inventat de autorii cărții – ca să luăm decizii mai bune pentru noi înșine, pentru familiile noastre și pentru societate.

Acum autorii au rescris cartea de la un capăt la celălalt, folosindu-se atât de experiențele lor din ultimii zece ani, în interiorul și în afara structurilor guvernamentale, cât și de explozia de noi studii în numeroase discipline academice. Ca un angajament solemn de a nu mai întreprinde niciodată această sarcină monumentală, ei numesc ediția de față „finală“. O ediție care vine cu un tezaur de idei noi, atât pentru fanii învederați ai cărții, cât și pentru nou-veniții în domeniu, despre o mare varietate de probleme cu care ne confruntăm zilnic – COVID-19, sănătate, finanțe personale, economii pentru pensie, datoria pe cardurile de credit, credite ipotecare, servicii medicale, donarea de organe, schimbările climatice și „nămol“ (birocrație și alte lucruri antipatice de care nu avem nevoie și care ne împiedică să obținem ce ne dorim) –, în același timp în care onorează una dintre regulile de bază: să fie distractiv!

„Nudge ar trebui să fie lectură obligatorie pentru oricine aspiră să conducă o țară sau o companie, să crească un copil sau să facă o alegere. Este etalonul pentru utilizarea științelor comportamentului în luarea deciziilor și elaborarea politicilor publice, iar noua ediție este încă și mai bună decât cea originală.“ — Adam Grant, autorul bestsellerurilor A da și a lua, Originalii și Regândește și gazda podcastului TED WorkLife.

„Dacă ai citit și crezi că stăpânești pe deplin conceptul și folosințele lui, te înșeli. Noua ediție mi-a aprofundat enorm înțelegerea despre ce sunt imboldurile și despre modul în care pot fi folosite. Este o lectură obligatorie.“ — Robert Cialdini, autorul bestsellerului Pre-suasiune.

„Thaler și Sunstein vin cu argumente viguroase, care le dau oamenilor bine informați posibilitatea de a depăși diverse predilecții și «neajunsuri probabilistice», astfel încât să ia cele mai bune decizii pentru ei înșiși și, în cazul de față, pentru «semenii lor americani»… Aceste discuții provocatoare vor face deliciul celor care studiază designul, politica, economia și multe alte discipline.“ — Kirkus

„Revoluționară. Odată ce ai citit-o, începi să vezi dovezile peste tot. Dovezi că ortodoxia economică s-a perimat îngrozitor, că noi, oamenii, nu suntem întotdeauna raționali și că în fiecare alegere de arhitectură, de concepție și de decizie economică suntem ÎNTOTDEAUNA supuși unui imbold de un fel sau altul. Din clipa în care vedem și admitem acest lucru, ne putem întreba cum putem să facem alegeri mai bune. Exact în această direcție ne îndrumă cartea. Îți schimbă modul în care privești lumea – iar această nouă ediție, cu atât mai mult.“ — David Byrne, muzician

„Despre puține cărți se poate spune că au schimbat lumea, dar Nudge a reușit. Ediția finală este minunată: amuzantă, utilă și înțeleaptă.“ — Daniel Kahneman, autorul bestsellerului Gândire rapidă, gândire lentă

Informații suplimentare

Nr. pagini:

Dimensiuni:

Format:

ISBN:

978-606-722-510-5

Titlul original:

Nudge: The Final Edition: Improving Decisions About Money, Heath, and the Environment

Traducerea:

Data publicării:

Richard H. Thaler a primit în 2017 Premiul Memorial Nobel în Științe Economice pentru contribuțiile aduse în domeniul economiei comportamentale. Este un distins profesor de știință și economie comportamentală la catedra Charles R. Walgreen a Facultății Booth de Business, Universitatea Chicago. Este membru al Academiei Naționale de Știință și al Academiei Americane de Arte și Științe, iar în 2015 a fost președinte al Asociației Economice Americane. Articolele sale au fost publicate în numeroase jurnale de specialitate bine cunoscute și este autorul cărții Comportament inadecvat – Nașterea economiei comportamentale.

Cass R. Sunstein este profesor Robert Walmsley la Facultatea de Drept a Universității Harvard, unde a înființat Programul de Economie Comportamentală și Politici Publice. Este de departe cel mai des citat profesor de drept din Statele Unite și, probabil, din lume. Între 2009 și 2012 a făcut parte din administrația prezidențială Obama, ca administrator al Biroului pentru Informații și Reglementări al Casei Albe, iar în 2020 și 2021 a fost președintele Comisiei Tehnice Consultative pentru Perspective Comportamentale și Sănătate a Organizației Mondiale a Sănătății. A primit în 2018 Premiul Holberg, decernat anual unui intelectual care a adus contribuții remarcabile la cercetarea în domeniul artelor, umanioarelor, științelor sociale, dreptului sau teologiei.

1 recenzie pentru Nudge

5,0
Bazat pe 1 evaluări
5 stele
100
100%
4 stele
0%
3 stele
0%
2 stele
0%
1 stea
0%
  1. Irina M.

    Când am început să citesc Nudge, aveam o idee vagă despre ceea ce va urma. Mă așteptam la o carte despre psihologia deciziilor, dar ceea ce am descoperit a fost un adevărat ghid despre cum să ne înțelegem alegerile, atât personale, cât și sociale. Această carte m-a provocat să reflectez asupra modului în care deciziile sunt influențate de mediul nostru și de cum micile ajustări în prezentare pot avea un impact semnificativ asupra comportamentului nostru.

Lasă o recenzie de client

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Caută
Coșul de cumpărături0
Nu există produse în coș
Continuă cumpărăturile
0