Skip to content
25 %

Pedagogia adulților

5.0 (1 recenzie)

Prețul inițial a fost: 59,00 lei.Prețul curent este: 44,25 lei.

Provocări și tendințe contemporane

Autori: Ion Albulescu, Adriana Denisa Manea, Cristian Stan

Oferta Back To School se încheie în

Mai sunt disponibile: 2 buc.!

Cod Produs: 9789734698882 Categorie: Etichete: , , , , ,

Livrare gratuită: Îți oferim transportul gratuit în România pentru orice comandă care depășește 149 lei.

Expediere rapidă: Comenzile plasate înainte de ora 16:00 se predau curierului în aceeași zi, 95% dintre ele ajung la dvs. în ziua lucrătoare următoare.

Comandă procesată în siguranță: Cea mai nouă tehnologie de securitate SSL pentru siguranța cumpărăturilor făcute cu cardul și a datelor personale furnizate. Plăți 100% sigure și criptate.

Retur în 14 zile: Poți returna gratuit produsele comandate în termen de 14 zile de la primirea lor, cu excepția costului de transport.

Descriere

Învățarea la vârsta adultă joacă un rol vital în dezvoltarea personală și reușita profesională, putând deschide porți către noi oportunități de carieră prin dezvoltarea abilităților și posibilitatea de a obține calificări și acreditări utile.

Realizat de cadre didactice de la Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Universitatea „Babeș-Bolyai” din Cluj-Napoca, volumul dezvoltă și exemplifică elementele esențiale în realizarea unei educații de calitate pentru adulți. Astfel, printre tematicile celor 14 capitole se numără formarea continuă la nivel personal și profesional, învățarea și evaluarea, comunicarea interrelațională în medii diferite, elemente de leadership și management strategic în proiectarea activităților de educație a adulților, gestionarea timpului și stresului sau consilierea în carieră. Toate acestea sunt prezentate într-o abordare nouă: formarea continuă și autoeducația apar ca elemente indisolubile, contextualizarea dezvoltării profesionale evidențiază legătura cu dezvoltarea personală, învățarea este privită din perspectiva unui demers autoreglator cu explicitări din sfera psihopedagogică și didactică, evaluarea e tratată concomitent cu autoevaluarea, iar tendințele în educația adulților sunt susținute de baze statistice și documente legislative naționale și europene.

Informații suplimentare

Numărul de pagini:

Dimensiuni:

Format:

ISBN:

978-973-46-9888-2

Data publicării:

Ion Albulescu este profesor doctor habilitat în cadrul Departamentului de Științe ale Educației și îndrumător de doctorat în cadrul Școlii doctorale Educație, reflecție, dezvoltare, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Universitatea „Babeș‑Bolyai“, Cluj‑Napoca. A publicat numeroase lucrări în domenii științifice precum didactica, alternativele educaționale sau doctrinele pedagogice. Dintre acestea menționăm: Histoire de la pensée et de la pratique pédagogiques roumaines (Institut Culturel Roumain, 2006), Morală și educație (2008), Doctrine pedagogice (2009), Pedagogii alternative (2014), Pedagogia comparată. Fundamente teoretice și cadre metodologice (2016), Orientări în filosofia contemporană a educației (2018), Instruirea bazată pe înțelegere. Cum îi sprijinim pe elevi să învețe eficient (2020), Învățarea flexibilă (2024). Acestora li se adaugă mai multe articole publicate în reviste importante și numeroase volume colective pe care le‑a coordonat.

Adriana Denisa Manea este conferențiar doctor în cadrul Departamentului de Științe ale Educației, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Universitatea „Babeș‑Bolyai“, Cluj‑Napoca. Activitatea sa didactică și de cercetare se încadrează în sfera de interes a domeniilor management și marketing educațional, educație incluzivă, pedagogia comunicării, pedagogia adulților, teoria și metodologia evaluării, managementul învățării, consiliere educațională. Activitatea sa publicistică este concretizată în două volume în calitate de unic autor, două în calitate de coautor, nouă volume coordonate, 15 capitole în volume publicate la edituri internaționale și naționale de prestigiu, 48 de articole și studii apărute în reviste indexate ISI/BDI şi 47 de articole publicate în volumele unor conferinţe științifice, dintre care menționăm Educația incluzivă. Teorie și aplicații (2020) și Managementul organizației școlare. Implicații ale managementului democratic‑participativ. Studiu de caz (2020).

Cristian Stan este profesor doctor habilitat în cadrul Departamentului de Științe ale Educației, îndrumător de doctorat și director al Școlii doctorale Educație, reflecție, dezvoltare din cadrul Facultății de Psihologie și Științe ale Educației, Universitatea „Babeș‑Bolyai“, Cluj‑Napoca. Domeniile sale principale de interes includ teoria educației, teoria și metodologia evaluării didactice, managementul comunicării educaționale, tipologia relațiilor interpersonale și managementul conflictelor. A publicat numeroase lucrări științifice în calitate de coordonator, autor și coautor, articole în reviste indexate ISI/BDI, capitole și studii la edituri internaționale și naționale de prestigiu, dintre care amintim Autoevaluarea și evaluarea didactică (2001) şi Teoria educației. Actualitate și perspective (2001).

1 recenzie pentru Pedagogia adulților

5,0
Bazat pe 1 evaluări
5 stele
100
100%
4 stele
0%
3 stele
0%
2 stele
0%
1 stea
0%
  1. Nicoleta Albu

    Citind această carte, am realizat cât de diferit trebuie abordată învățarea la vârsta adultă, comparativ cu educația tradițională. Autorii oferă perspective practice și teoretice care m-au făcut să reflectez la propria mea experiență de învățare și la modul în care pot susține dezvoltarea personală și profesională a celor din jurul meu. E o resursă valoroasă, care m-a inspirat să mă implic mai profund în procesul de învățare continuă.

Lasă o recenzie de client

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Caută
Coșul de cumpărături0
Nu există produse în coș
Continuă cumpărăturile
0