Pierdut și regăsit
Prețul inițial a fost: 52,00 lei.36,40 leiPrețul curent este: 36,40 lei.
Cum îi ajutăm pe elevii cu probleme comportamentale
Autor: Ross W. Greene
Mai sunt disponibile: 1 buc.!
Descriere
Pierdut și regăsit oferă o paradigmă pozitivă, testată, menită să ajute cadrele didactice să transforme radical modul în care abordează procesul de asistare a elevilor care le ridică cele mai mari dificultăți.
În Pierdut și regăsit, dr. Ross W. Greene oferă cadrelor didactice, părinților și altor persoane responsabile de îngrijirea copiilor îndrumarea practică de care au nevoie pentru a implementa în cazul elevilor cu probleme comportamentale modelul său fundamentat științific de rezolvare a problemelor, numit Soluții cooperative şi proactive (SCP). Acest model îi ajută pe îngrijitori să îi înțeleagă și să îi ajute pe elevii cu probleme comportamentale prin metode non-punitive, neostile, prin dezvoltarea de abilități, consolidarea relației, într-un mod cooperativ, proactiv și – cel mai important – astfel încât să le vină în ajutor.
Pierdut și regăsit este un ghid practic care oferă oricărei persoane care interacționează zi de zi cu copii problematici detaliile necesare pentru aplicarea modelului SCP. Acesta vizează nevoile elevilor ale căror dificultăți de a îndeplini așteptări de ordin social, emoțional sau comportamental ajung să fie exprimate prin comportamente severe. Modelul se aplică însă inclusiv copiilor disciplinați. Pierdut și regăsit este plin de povești și exemple ilustrative ale unor cadre didactice vizionare, care au implementat cu succes modelul SCP în școlile și sălile lor de clasă și au ajutat pe această cale sute de copii vulnerabili, aflați la risc.
Dr. Greene descrie procesul ‒ și oferă ample exemple – pentru identificarea abilităților care îi lipsesc unui copil problematic și a așteptărilor pe care elevului îi este greu să le îndeplinească. Odată cunoscuți acești factori, se poate începe rezolvarea proactivă a problemelor. El descrie inclusiv acest proces cooperativ de rezolvare a problemelor și oferă, pe lângă numeroase exemple ale procesului în sine, îndrumări pentru organizarea demersurilor de implementare în școală și pentru pregătirea altor persoane în utilizarea acestui model.
„Bine ați venit în paginile cărții Pierdut și regăsit. Această lucrare are menirea de a relua și completa una dintre cărțile pe care le‑am scris anterior, Lost at School, publicată pentru prima dată în 2008. Acolo am descris cum se implementează în școli modelul de îngrijire pe care l‑am dezvoltat – numit acum Soluții colaborative și proactive (SCP). Reacția cititorilor la Lost at School a fost încurajatoare; cartea a fost tradusă în șaptesprezece limbi și câteva mii de școli din întreaga lume s‑au bazat pe ea pentru a le ghida în transformarea modului în care îi înțeleg și îi tratează pe elevii cu probleme sociale, emoționale și comportamentale.“ — Ross W. Greene
Din cuprins: Capitolul 1. Cine ● Capitolul 2. Debandada ● Capitolul 3. Schimbarea ● Capitolul 4. ALSUP ● Capitolul 5. Planurile ● Capitolul 6. Procedura ● Capitolul 7. Capcanele ● Capitolul 8. Aspectele logistice ● Capitolul 9. Ceilalți
Informații suplimentare
Nr. pagini: | |
---|---|
Dimensiuni: | |
Format: | |
ISBN: | 9786069770122 |
Titlul original: | Lost and Found |
Traducerea: | |
Data publicării: |
Ross W. Greene este un psiholog clinician american, profesor, și autorul Copilul vulcanic, Lost at School, Pierdut și regăsit și Cum să creștem ființe umane. Greene a dezvoltat modelul de intervenție bazat pe dovezi științifice numit „Soluții colaborative și proactive“. El este, de asemenea, producator executiv al viitorului documentar The Kids We Lose. Are un doctorat în psihologia clinică.
Greene este directorul fondator al organizației nonprofit Living in the Balance, care oferă resurse web vaste, gratuite, bazate pe modelul SPC. Organizația se opune folosirii pedepsei corporale acasă și la școală, folosirea restrângerii fizice și a izolării în școli și a facilităților terapeutice restrictive, precum și împotriva detenției, suspendării și expulzării în școli, grădinițe și creșe. În schimb, organizația încurajează utilizarea unor intervenții non-punitive, non-contradictorii.
Cercetările lui Greene s-au concentrat asupra eficacității modelului SPC în caracteristicile detenției în ambulatoriu, școală, spital, sau acasă, caracteristici rezultate longitudinal la copii și adolescenți cu probleme de conduită și tulburări sociale, precum și compatibilitatea elev-profesor.
1 recenzie pentru Pierdut și regăsit
5 stele | 100% | |
4 stele | 0% | |
3 stele | 0% | |
2 stele | 0% | |
1 stea | 0% |
LOREDANA –
M-a surprins cat de mult se pune accent pe empatie si ascultare activa. Este usor sa cazi in capcana de a judeca un comportament sau de a cauta solutii rapide, dar Greene reaminteste ca pentru a ajuta un copil, trebuie sa intelegem cu adevarat ce simte si ce traieste. Asta inseamna sa fim dispusi sa fim vulnerabili, sa renuntam la ideea ca avem toate raspunsurile si sa colaboram deschis cu copilul pentru a gasi solutii impreuna.