Plictiseala la copii și adolescenți
34,76 lei
O perspectivă psihologică
Autor: Elena Bonchiș
Mai sunt disponibile: 2 buc.!
Livrare rapidă
Toate comenzile se livrează în 1-2 zile lucrătoare, 95% dintre ele ajung la dvs. în ziua următoare.
Comandă procesată în siguranță
Cea mai nouă tehnologie de securitate SSL pentru siguranța cumpărăturilor făcute cu cardul și a datelor personale furnizate. Plăți 100% sigure și criptate.
Cele mai bune titluri
Am selectat pentru tine, cu mare atenție, cele mai importante titluri din categoriile prezente în librăria noastră.
Descriere
Unul dintre cele mai cunoscute fenomene ale istoriei omenirii, plictiseala a căpătat de-a lungul timpului multe forme și a fost abordată de filosofi și cercetători prin prisma a numeroase teorii – de la „demonul tuturor relelor“ la predictor al depresiei și, paradoxal, la potențială sursă de stimulare a creativității.
În era tehnologiei și a generației Z, volumul de față oferă informații prețioase cu privire la cauzele apariției plictiselii la copii și adolescenți, tendințele și manifestările acesteia în diferite contexte actuale, dar și strategii eficiente prin care putem transforma plictiseala într-o forță motivațională, care să alimenteze nevoia de stimuli noi, de soluții creative, să dezvolte deprinderi de autocontrol, să îmbunătățească sănătatea mintală, contribuind în cele din urmă la starea de bine a copilului și a adolescentului de astăzi.
Date tehnice
Numărul de pagini: | |
---|---|
Dimensiuni: | |
Coperta: | |
ISBN: | 978-973-46-8906-4 |
Data publicării: |
Elena Bonchiș este profesor doctor, inițiator și membru fondator al Asociației Naționale a Psihologilor Școlari, președinte de onoare al acesteia, editor al Romanian Journal of School Psychology. A publicat numeroase studii şi articole în reviste de specialitate naționale și internaționale.
Este autoare a volumelor: Studierea imaginii de sine în copilărie și adolescenţă (1997), Copilul și copilăria – o abordare psihopedagogică (1998), Metodica predării psihologiei în liceu (1999), Psihologia desenului copilului (2004), Teorii ale dezvoltării copilului (2006), Psihologia copilului (2007), Desenul și dezvoltarea cognitivă a copilului (2010), Am fost prietena lui Trebuie (2016); coautoare a volumelor: Practica pedagogică între tradiție și inovație (1997), Copilăria – fundament al personalității (1997), Educația ieri‑azi‑mâine (1998), Competențe predictibile ale dascălului în perspectiva viitorului (2006), Educăm și vindecăm prin povești (2008), Introducere în psihologia personalității (2009); a coordonat volumele: Dezvoltarea umană – aspecte psihosociale (2000), Învăţarea școlară (2002), Psihologia vârstelor (2004), Psihologie generală (2006), Cunoașterea psihologică a copilului – premisă a adaptării școlare (2009), Impactul parentingului incomplet asupra dezvoltării socioemoționale a copilului și adolescentului (2010), Familia și rolul ei în educarea copilului (2011), Psihologia jocului (2014), Învață să asculți (2019), Generaţia Z (2021).
Cristina –
Citind aceasta carte, am realizat ca nu stiu chiar atat de multe lucruri despre copilul meu.