Profesorul eficient
Prețul inițial a fost: 45,00 lei.28,35 leiPrețul curent este: 28,35 lei.
Programul Gordon pentru îmbunătățirea relației cu elevii
Autori: Thomas Gordon, Noel Burch
Mai sunt disponibile: 1 buc.!
Descriere
Prin ce se deosebește o lecție izbutită de o oră nereușită? Dar un profesor motivat de un dascăl plafonat? Dincolo de materia predată sau de calitatea elevilor, diferența provine, în primul rând, din calitatea relațiilor interpersonale, susține Thomas Gordon, creatorul unei celebre metode pentru „eficientizarea“ profesorilor. Plecând de la cazuri concrete, autorii oferă instrumentele necesare pentru îmbunătățirea aptitudinilor de comunicare și de aplanare a conflictelor iscate în clasă. De peste patru decenii, metoda Gordon demonstrează că dascălii pot evita mesajele devalorizante, că pot lua decizii care să-i motiveze pe toți elevii și că sunt în stare să treacă peste capcanele autoritarismului și permisivității excesive.
Informații suplimentare
Nr. pagini: | |
---|---|
Dimensiuni: | |
Format: | |
ISBN: | 9789737075666 |
Titlul original | Teacher Effectiveness Training |
Traducerea: | |
Data publicării: |
Thomas Gordon (1918–2002), psiholog american, este creatorul unor metode larg răspândite de „eficientizare“ a părinților, profesorilor și liderilor. A fost nominalizat de trei ori la Premiul Nobel pentru Pace și a fondat centrul Gordon Training International (GTI).
Noel Burch, fost trainer la GTI, este creatorul „modelului în patru pași de învățare a noilor competențe“.
1 recenzie pentru Profesorul eficient
5 stele | 100% | |
4 stele | 0% | |
3 stele | 0% | |
2 stele | 0% | |
1 stea | 0% |
A.A –
„Profesorul eficient” este o carte bine structurată, care se citește ușor și oferă un amestec ideal de teorie și practică. Consider că este o resursă valoroasă pentru orice educator care își dorește să evolueze și să creeze un impact pozitiv asupra elevilor săi. Într-o lume în continuă schimbare, unde metodele tradiționale de predare pot părea depășite, această carte oferă o bază solidă pentru a construi relații autentice și productive în sala de clasă.