Școli care învață – Pagina de Psihologie
skip to Main Content
25 %

Școli care învață

5.0 (1 recenzie)

48,75 lei

A cincea disciplină aplicată în educație

Autori: coord. Peter Senge, Nelda Cambron-Mccabe, Timothy Lucas, Bryan Smith, Janis Dutton, Art Kleiner

Mai sunt disponibile 5 buc.!

În stoc

Achiziționând acest produs primești 49 Puncte de fidelitate!

#9 Bestseller în EDUCAȚIE
Livrare rapidă

Toate comenzile se livrează în 1-2 zile lucrătoare, 95% dintre ele ajung la dvs. în ziua următoare.

Comandă procesată în siguranță

Certificat SSL pentru siguranța cumpărăturilor făcute cu cardul. Plăți 100% sigure și criptate.

Puncte de fidelitate

Toate achizițiile se transformă în puncte de fidelitate pentru reduceri la comenzile următoare.

Descriere

Celebru teoretician al managementului organizațional, Peter Senge folosește tot ceea ce a învățat din lumea afacerilor, pentru a optimiza domeniul învățământului și al politicilor educaționale. Plecând de la modelul celor „cinci discipline“ esențiale pentru schimbarea la nivel organizațional (măiestria personală, viziunea împărtășită, modelele mentale, învățarea în echipă și gândirea sistemică), Senge și colegii săi diagnostichează mai întâi stadiul la care se află sistemul educațional occidental, rămas în urmă, la nivelul erei industriale, și neracordat la nevoile actualei societăți informaționale. Cartea propune o serie de abordări inovatoare pentru politicile educaționale, având ca repere predarea individualizată, adaptarea curriculei la contextul local și renunțarea la învățarea prin memorare. Școlile sunt văzute ca niște sisteme vii, a căror supraviețuire depinde de felul în care educatorii, elevii și părinții lor, dar și administrațiile locale izbutesc să se adapteze la transformările socio-economice.

„Peter Senge este unul dintre cei mai influenți autori contemporani în domeniul schimbării organizaționale, iar această carte, elaborată împreună cu mari specialiști în educație, este destinată nu doar profesorilor și părinților, ci tuturor celor cărora le pasă de educație. Dacă până acum am adus în atenția cititorilor cărți despre cum învățăm la nivel individual, acum mutăm atenția pe învățarea la nivel organizațional, instituțional. Pentru școlile care vor să se adapteze provocărilor lumii contemporane, pentru școlile care vor să afle care sunt cele mai eficiente modalități de dezvoltare și pentru toată comunitatea educațională care dorește să dea valoare învățării, lectura acestei cărți este un pas necesar.“ — prof. univ. dr. Lucian Ciolan, decan al Facultății de Psihologie și Științele Educației, Universitatea din București

Peter Senge, coordonator principal al acestui volum, conferențiază pe teme de leadership și sustenabilitate la Massachusetts Institute of Technology și este fondatorul Societății pentru Învățare Organizaținală.

Completare la ediția tipărită: din motive de spațiu, volumul Școli care învață nu a inclus, în varianta tipărită, secțiunile XIV, XV și XVI din original. Puteți descărca gratuit traducerea acestor trei secțiuni din acest link.

Informații suplimentare

Numărul de pagini:

536

Dimensiuni:

16 X 23 cm

Coperta:

softcover

ISBN:

978-606-719-495-1

Titlul original:

Schools That Learn. A Fifth Discipline Fieldbook For Educators, Parents, And Everyone Who Cares About Education

Traducerea:

Zinaida Mahu

Data publicării:

februarie 2017

1 recenzie pentru Școli care învață

  1. Claudiu

    Aceasta a fost o carte incredibil de puternică pentru schimbarea modului în care gândesc despre responsabilitatea mea în educație. Cartea mi-a deschis ochii cu privire la complexitatea sistemului de învățământ public și la importanța ca noi să ne înțelegem rolul (rolurile) în cadrul sistemului respectiv. Pur și simplu să îți faci „treaba” nu este suficient – trebuie să înțelegem modul în care rolul nostru se potrivește cu alte roluri și să lucrăm împreună pentru a dezvolta soluții coordonate la problemele complexe cu care ne confruntăm. De asemenea, am venit cu o credință chiar puternică că educația este un imperativ moral. Având în vedere accentul actual pe căile de carieră și „revenirea la educație”, nu trebuie să pierdem concentrarea asupra „întregului student”. Un manual fantastic despre principiile Disciplinei a cincea și o introducere excelentă în complexitățile sistemului de învățământ public. Aceasta va fi o referință pe care o voi prețui în anii următori.

Lasă o recenzie de client

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Caută