Skip to content
22 %

Sfaturi al naibii de bune

Evaluat la 0 stele din 5
(fii primul care adaugă o recenzie)

Prețul inițial a fost: 38,00 lei.Prețul curent este: 29,64 lei.

Autor: George Lois

Mai sunt disponibile: 1 buc.!

Estimare livrare

Livrarea se va face în 14 iunie (sau în următoarea zi lucrătoare dacă data estimată este sărbătoare legală).

Livrare rapidă

Comenzile plasate înainte de ora 16:00 se expediază în aceeași zi, 95% dintre ele ajung la dvs. în ziua următoare.

Comandă procesată în siguranță

Cea mai nouă tehnologie de securitate SSL pentru siguranța cumpărăturilor făcute cu cardul și a datelor personale furnizate. Plăți 100% sigure și criptate.

Cele mai bune titluri

Am selectat pentru tine, cu mare atenție, cele mai importante titluri din categoriile prezente în librăria noastră.

Descriere

Sfaturi al naibii de bune (pentru oameni talentați!) conține sfaturi și lecții de viață brutale și cinstite venind din partea lui George Lois, un guru al publicității, adevăratul Mad Men, sursa de inspirație a celebrului serial, și faimosul instigator cultural care a schimbat, datorită unicei și extravagantei sale gândiri creative, atât publicitatea, cât și cultura lumii în care trăim.

„George Lois. Unicul, singurul; geniu, copil teribil, fondator de agenții, creator de legende. Fiul unui florar grec continuă să își atace viața și munca cu energia și entuziasmul unui tânăr Zorba. George Lois este un adevărat supererou al publicităţii.“ — Wall Street Journal

„Fiecare industrie are vedetele sale, iar în lumea publicității, George Lois, domnul «Marea Idee», strălucește ca o supernovă. Din anii ’50, Lois are o influență uriaşă asupra culturii mondiale.“ — Business Week

„Celebrul publicitar a adus pe Madison Avenue o mentalitate specială a omului trecut prin viață, care nu înghite prostii. Dar bravada lui Lois a fost mereu compensată de pasiunea lui pentru designul avangardist și de misiunea care l-a ghidat prin viață: să aducă publicitatea la rangul de artă.“ — GQ Magazine

„Curajosul George Lois a fost agentul provocator care a declanșat Revoluția Creativă a publicității din anii ’60. Realizările sale remarcabile continuă să constituie un standard al industriei.“ — The New York Times

Detalii produs

Numărul de pagini:

Dimensiuni:

Format:

ISBN:

9786067102949

Traducerea:

,

Data publicării:

Recenzii

Încă nu există recenzii.

Lasă o recenzie de client

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Caută
Coșul de cumpărături0
Nu există produse în coș
Continuă cumpărăturile
0