Strategia oceanului albastru
Prețul inițial a fost: 59,00 lei.43,66 leiPrețul curent este: 43,66 lei.
Cum să creezi un spațiu de piață necontestat și să faci concurența irelevantă
Autori: Renée Mauborgne, W. Chan Kim
Mai sunt disponibile: 1 buc.!
Descriere
Strategia oceanului albastru argumentează că o concurență pe viață și pe moarte nu duce decât la un ocean roșu însângerat, în care rivalii se luptă pentru un profit în scădere. Bazat pe o analiză a 150 de mișcări strategice (acoperind peste 100 de ani și 30 de ramuri industriale), autorii demonstrează că succesul durabil vine nu din înfruntarea concurenților, ci din crearea de „oceane albastre“ – noi spații de piață nevalorificate, pregătite pentru creștere.
Strategia oceanului albastru prezintă o abordare sistematică prin care concurența devine irelevantă și schițează principiile și instrumentele pe care orice organizație le poate utiliza pentru a crea și a capta propriile oceane albastre. Această ediție revizuită și adăugită include:
- O nouă prefață a autorilor: „Ajutor! Oceanul meu se înroșește“
- Informații la zi pentru toate cazurile și exemplele din carte
- Două capitole noi și un al treilea capitol extins – aliniere, reînnoire și capcane ale oceanului roșu – care răspund la cele mai presante întrebări puse de cititori în ultimii zece ani.
- O lucrare de referință care desființează gândirea strategică tradițională despre strategie, acest bestseller deschide o cale nouă și îndrăzneață către cucerirea viitorului. Considerați-l ghidul vostru în crearea de spații de piață necontestate, în care concurența devine irelevantă.
BESTSELLER INTERNAȚIONAL, ACUM CU O NOUĂ PREFAȚĂ, NOI CAPITOLE ȘI STUDII DE CAZ ACTUALIZATE
BESTSELLER PE CINCI CONTINENTE
Peste 3,5 milioane de exemplare vândute în întreaga lume
Tradusă în 43 de limbi.
Bestseller în topurile revistelor Wall Street Journal, Businessweek și Fast Company
„W. Chan Kim și Renée Mauborgne demonstrează cum poate fi aplicată Strategia oceanului albastru și propun tactici bazate pe inovație disruptivă, în special în industrii consacrate, cu o tradiție în spate. Cei care au folosit cu succes această strategie au reușit să transforme din temelii astfel de industrii și să răstoarne regulile de bază care ghidau activitatea jucătorilor din piață. Recomandăm această carte tuturor strategilor, investitorilor și antreprenorilor, dar mai ales acelora care se confruntă cu o competiție acerbă în activitatea lor.“ — Bogdan Ion, Country Managing Partner EY România
Informații suplimentare
Nr. pagini: | |
---|---|
Dimensiuni: | |
Format: | |
ISBN: | 978-606-722-167-1 |
Titlul original: | Blue Ocean Strategy |
Traducerea: | |
Data publicării: |
W. Chan Kim este profesor de strategie și management internațional la Catedra Bruce D. Henderson din cadrul Boston Consulting Group, Institutul INSEAD, Franța.
Renée Mauborgne este profesor de strategie și membru de onoare al consiliului Institutului INSEAD.
W. Chan Kim și Renée Mauborgne sunt directori ai Institutului INSEAD pentru Strategia oceanului albastru.
Pentru a afla mai multe despre puterea Strategiei oceanului albastru, vizitați blueoceanstrategy.com. Acolo veți găsi toate resursele de care aveți nevoie – de la idei practice și situații concrete din mediul guvernamental și privat, la materiale didactice, aplicații pentru telefoanele mobile, actualizări în timp real, sfaturi și instrumente care vă ajută să faceți o călătorie de succes în oceanul albastru.
Daniela Marcu –
Cartea m-a impresionat prin modul în care redefinesc complet ideea de competiție în afaceri. În loc să lupți pentru supraviețuire într-o piață saturată, autorii propun să creezi un „ocean albastru” – un spațiu nou, neexplorat, unde competiția devine irelevantă. Mi-au plăcut exemplele clare și aplicabile, care demonstrează că inovarea nu înseamnă neapărat tehnologie de vârf, ci găsirea unor moduri creative de a oferi valoare. Pentru mine, cartea a fost o sursă de inspirație pentru a gândi diferit în proiectele mele și m-a ajutat să văd oportunități acolo unde înainte vedeam obstacole.