Skip to content
18 %

Un alt fel de a învăța

4.0 (1 recenzie)

58,75 lei

Neuroștiința în slujba educației

Autori: Barbara Oakley, Beth Rogowsky, Terrence J. Sejnowski

Mai sunt disponibile: 1 buc.!

Estimare livrare

Livrarea se va face în 15 aprilie (sau în următoarea zi lucrătoare dacă data estimată este sărbătoare legală).

Livrare rapidă

Comenzile plasate înainte de ora 16:00 se expediază în aceeași zi, 95% dintre ele ajung la dvs. în ziua următoare.

Comandă procesată în siguranță

Cea mai nouă tehnologie de securitate SSL pentru siguranța cumpărăturilor făcute cu cardul și a datelor personale furnizate. Plăți 100% sigure și criptate.

Cele mai bune titluri

Am selectat pentru tine, cu mare atenție, cele mai importante titluri din categoriile prezente în librăria noastră.

Descriere

Cum învățăm? Cum reținem informații pe termen lung? Ce se petrece în creierul nostru atunci când rezolvăm un exercițiu de matematică? La aceste întrebări și la multe altele legate de procesul învățării, educați și pedagogie răspund autorii acestui volum.

Încă de la început, cititorii sunt avertizați că multe dintre vechile lor opinii legate de aceste subiecte vor fi contrazise pe baza noilor descoperiri. Dacă elevii sau copiii tăi învață mai încet, este, în același timp, posibil să învețe mai temeinic și, dacă perseverează, pot chiar să întreacă niște copii supradotați.

Brainstormingul ar putea fi depășit – dar există și alte soluții. Pauzele mici și dese… chiar s-ar putea să fie cheia marilor succese, în vreme ce puțin stres ar fi chiar benefic. Iată doar câteva dintre ideile non-intuitive demonstrate în această carte revoluționară, din care vei afla tot ce trebuie să știi pentru a deveni un profesor al viitorului: de la cum să folosești lumina pentru cursurile video online până la cum să-i faci și pe cei mai încăpățânați elevi să se îndrăgostească de materia pe care o predai.

„De abia aștept ca această carte să ajungă în mâinile profesorilor, ale educatorilor și ale părinților. Oricine găsește sfaturi valoroase în acest manual. Îl recomand din toată inima!“ — Julie Bogart

„Cu informații din neuroștiințe, presărată cu umor și scrisă cu vervă și înțelepciune, Un alt fel de a învăța este o carte strălucită despre pedagogie.“ — Dr. Steven Strogatz

„Scrisă de trei profesori renumiți ale căror cunoștințe din domenii diferite sunt perfect complementare, cartea integrează cu măiestrie cunoștințe bogate despre creier și studii cognitive cu cele mai bune exemple de predare și de învățare.“ — Dr. Nelson Cowan

„Atât cei abia inițiați în domeniul educaţiei, cât şi experţii se vor bucura de lectura acestei cărţi şi, inevitabil, vor avea ceva de învăţat.“ — Dr. Michael Ullman

„Predatul, o disciplină bazată pe intuiție și experiență, primește acum un fundament științific.“ — Steven Pinker, profesor de psihologie, Harvard University

Detalii produs

Numărul de pagini:

Dimensiuni:

Coperta:

ISBN:

978-606-44-1295-9

Titlul original:

Uncommon Sense Teaching. Practical Insides in Brain Science to Help Students Learn

Traducerea:

Data publicării:

Barbara Oakley s-a născut în 1955 în Lodi, California. După ce a terminat liceul, s-a înrolat în armată și a fost trimisă la studii la Universitatea din Washington, unde a obținut o diplomă în studiul limbilor slave și în literatură. Apoi a fost trimisă ca ofițer în Germania, unde a stat patru ani.

După îndeplinirea îndatoririlor militare, s-a întors în SUA și s‑a hotărât să‑și schimbe viața. A vrut să testeze modul în care creierul ei, obișnuit cu studiul limbilor străine, ar putea să învețe și altceva, așa că a decis să studieze ingineria. În 1986, Barbara Oakley a obținut o diplomă în inginerie electrică tot la Universitatea din Washington, iar în 1998 a devenit profesor de inginerie la Universitatea din Oakland, după ce și-a luat doctoratul cu o teză despre sistemele electrice. Ulterior s-a implicat în numeroase arii de cercetare adiacente ingineriei și nu numai. De asemenea, a conceput, împreună cu cercetătorul în neurologie Terry Sejnowski, un curs online intitulat „Învață cum să înveți“, care poate fi accesat pe site-ul Coursera.

Beth Rogowsky este doctor în educație, are studii postdoctorale în neuroștiințe moleculare și comportamentale și predă la Bloomsburg University, în Departamentul de Predare și Învățare. A fost cadru didactic atât în mediul preuniversitar, cât și în cel universitar și a publicat numeroase articole de specialitate. Este interesat de neuroștiință, precum și de procesul de învățare abordat din perspectivă științifică.

Terrence Sejnowski, doctor în fizică, este profesor și șeful Departamentului de Neurobiologie Computațională din cadrul Salk Institute, cu publicații, patente și o impresionantă carieră de predare de mai bine de 30 de ani. În domeniul inovațiilor și al descoperirilor, Sejnowski a identificat rolul astrocitelor, iar laboratorul său a dezvoltat un model nou de studiere a memoriei, care se consolidează în timpul somnului, și a construit un model computerizat despre cum transmit neuronii impulsuri electrice. Este membru al The National Academy of Medicine, The National Academy of Sciences și al The National Academy of Engineering.

1 recenzie pentru Un alt fel de a învăța

4,0
Bazat pe 1 evaluări
5 stele
0%
4 stele
100
100%
3 stele
0%
2 stele
0%
1 stea
0%
  1. ANDREEA

    Este o carte fantastică cu o nouă perspectivă despre învățare și aplicațiile sale în predare/îndrumare. Explică clar și simplu modul în care oamenii învață legând neuroștiința (cu termeni și metafore ușor de înțeles) de tehnicile de predare și învățare.

Lasă o recenzie de client

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Caută
Coșul de cumpărături0
Nu există produse în coș
Continuă cumpărăturile
0