POLITICA DE RAMBURSĂRI ȘI RETURNĂRI
skip to Main Content

Descriere

Politica noastră de rambursare și returnare durează 15 zile. Dacă au trecut 15 zile de la achiziție (livrare), nu vă putem oferi o rambursare sau un schimb complet.

Pentru a fi eligibil pentru o returnare sau rambursare, articolul dvs. trebuie să fie neutilizat și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în împachetat corespunzător pentru livrare (în cazul în care produsul se returnează prin curier).

Mai multe tipuri de produse nu pot fi returnate sau rambursate. Acestea sunt produsele virtuale (precum cursuri online) sau cele descărcabile (mp3, ebook etc). De asemenea, nu se returnează vouchere (carduri cadou).

Situații în care nu se acceptă returnare sau rambursare pentru produsele fizice:

  • Produse cu semne vizibile de folosire.
  • Orice produs care nu este în starea originală, nouă.
  • Orice produs care a depășit cele 15 zile de la achiziție (livrare).

Important de reținut: Pagina de Psihologie oferă transport gratuit la comenzile care depășesc 120 lei. În cazul unui retur, dacă subtotalul comenzii dvs. (suma produselor din comandă) scade sub 120 lei, se va reține din rambursare și taxa de transport de 12,9 lei.

Pentru orice situație sau nelămurire, vă rugăm să ne contactați în prelalabil la email contact@paginadepsihologie.ro.

Rambursare (returnarea valorii achitate pentru un produs achiziționat)

Odată ce produsul este recepționat, vă vom transmite un email pentru a vă anunța de primirea produsului returnat. De asemenea, vă vom notifica aprobarea sau respingerea produsului returnat (în funcție de condițiile, starea produsului etc).

Dacă aceasta este favorabilă, se va demara procesul de rambursare, iar suma respectivă va fi vizibilă în contul dvs (de pe care s-a efectuat plata), în aproximativ 1-3 zile lucrătoare. În cazul în care plata produsului s-a efectuat cu numerar (la livrare), vă vom contacta în vederea stabilirii unui cont bancar în care să putem efectua transferul.

Rambursări întârziate sau neprocesate

În cazul în care nu s-a efectuat rambursarea, vă rugăm să verificați din nou contul bancar. Apoi vă rugăm să contactați banca emitentă a cardului dvs. După aceste verificări, dacă tot nu s-a efectuat rambursul în cont, vă rugăm să ne contactați la contact@paginadepsihologie.ro.

Schimbarea produsului (înlocuirea unui produs achiziționat)

În cazul unor produse defecte din fabricație sau deteriorate în urma transportului se va putea efectua o înlocuire (în cazul în care produsul se află în stoc). Dacă produsul în cauză nu se află pe stoc veți fi contactat pentru a alege o modalitate de rambursare a produsului.

Returnarea produselor

Pentru a returna un produs, vă rugăm să ne contactați la contact@paginadepsihologie.ro.

Costul transportului de retur va fi suportat de dvs. Costul transportului nu este rambursabil. În cazul în care primiți o rambursare, costul transportului se va deduce din suma rambursată.

Aveți nevoie de ajutor?

Pentru întrebări și alte detalii legate de rambursări, returnări sau schimbarea de produse, vă rugăm să ne contactați la contact@paginadepsihologie.ro

Caută