Fără supărare
Prețul inițial a fost: 58,00 lei.48,14 leiPrețul curent este: 48,14 lei.
Puterea secretă a emoțiilor la locul de muncă
Autori: Liz Fosslien, Mollie West Duffy
Mai sunt disponibile: 2 buc.!
Descriere
Vrei să te bucuri de concediu fără să fii obsedat de e-mail? Oare trebuie să accepți cererea de prietenie pe Facebook a colegului tău? Ți se pare în regulă că te urmărește pe Instagram?
Iată câteva dintre dilemele cu care toți ne confruntăm în viața profesională. Locul de muncă modern este un teren minat din punct de vedere emoțional, cu structuri de putere confuze și reguli nescrise. Trebuie să fim autentici, dar nu prea autentici. Trebuie să fim profesioniști, dar nu rigizi. Trebuie să fim prietenoși, dar nu confesivi peste măsură.
Dacă ignori ceea ce simți la locul de muncă, sănătatea și productivitatea îți vor fi afectate. La fel și dacă lași emoțiile să se reverse fără niciun control.
„Nu mai începe o conversație serioasă la locul de muncă și nu mai încerca să-ți urmezi intuiția până nu citești Fără supărare.“ — Dan Lyons
„Afectuos, isteț și inspirat, acesta este fix manualul care îți lipsea ca să afli cum să reconciliezi, în mod inteligent, emoțiile de la job cu profesionalismul.“ — Chip Conley
„Fără supărare este atât o carte strălucitoare, plină de farmec, cât și o foaie de parcurs pe care trebuie s-o urmezi dacă vrei să debordezi de acea umanitate care te face mai fericit și mai eficient la locul de muncă.“ — Laszlo Bock
„Fără supărare dinamitează mitul conform căruia nu e loc pentru emoții la serviciu. Nu poți comunica eficient și clar decât dacă ești conștient de propriile trăiri. Dacă acționezi ca un robot, nu poți construi relații productive. Această carte te ajută să cultivi disciplina emoțională de care ai nevoie pentru a reuși.“ — Kim Scott
Informații suplimentare
Nr. pagini: | |
---|---|
Dimensiuni: | |
Format: | |
ISBN: | 978-606-44-0935-5 |
Titlul original: | No Hard Feelings: The Secret Power of Embracing Emotions at Work |
Traducerea: | |
Data publicării: |
Liz Fosslien este consultant de marketing și de design. Printre clienții ei se numără Salesforce, Ernst & Young și Stanford d.school. A fost director de creație pentru Parliament, o companie care facilitează comunicarea între directori de companii din lista Fortune 500, antreprenori și autori de bestselleruri din domeniul afacerilor. Înainte de asta, a lucrat la produsele și brandul Genius și a condus compartimentul de analize statistice la compania Analysis Group.
Fosslien este și ilustrator și realizator de grafice; proiectele ei personale au apărut în The Economist, The Financial Times, pe blogul Freakonomics și la CNN și NPR. Este licențiată în matematică aplicată în economie la Pomona College.
Mollie West Duffy este strateg de companie la IDEO, o organizație de inovație globală. În trecut, a fost cercetător asociat pentru Nitin Nohria, decanul Harvard Business School, și Michael E. Porter, un renumit profesor de strategie. A scris pentru Fast Company, Quartz, Stanford Social Innovation Review, Entrepreneur și câteva publicații digitale. Este licențiată în comportament organizațional la Brown University și are un master în design la Parsons School of Design. A predat la Stanford și la Parsons.
Adina –
Această carte se referă la gestionarea emoțiilor la locul de muncă – și nu, asta nu înseamnă că emoțiile pretinse nu există la locul de muncă. Prea des, mulți dintre noi încercăm să ne ascundem emoțiile atunci când ne aflăm într-un cadru profesional, iar acesta nu este întotdeauna cel mai bun mod de a face față diferitelor circumstanțe în care ne aflăm la locul de muncă. Liz Fosslien și Mollie West Duffy oferă strategii pentru cum putem naviga în lumea încărcată emoțional care este locul de muncă și cum putem prospera fără a îmbogăți fiecare emoție pe care o avem. Adesea, pentru mine încă este o provocare să îmi gestionez emoțiile, ca femeie – la locul de muncă, deoarece femeia trebuie, în general, să navigheze în situații profesionale diferit față de bărbați pentru a fi luată în serios.
Fosslien și West Duffy au scris o carte informativă, utilă și adesea plină de umor, dar oferă și sfaturi practice pentru oameni de la toate nivelurile lumii profesionale. Fără supărare – nu este doar pentru persoanele noi în lumea corporativă, ci și pentru manageri, șefi și pentru cei din diverse funcții de autoritate.