Secretele succesului – Pagina de Psihologie
skip to Main Content
13 %

Secretele succesului

4.0 (1 recenzie)

40,89 lei

Cum să vă faceți prieteni și să deveniți influent

Autor: Dale Carnegie

Mai sunt disponibile 3 buc.!

În stoc

Livrare rapidă

Toate comenzile se livrează în 1-2 zile lucrătoare, 95% dintre ele ajung la dvs. în ziua următoare.

Comandă procesată în siguranță

Certificat SSL pentru siguranța cumpărăturilor făcute cu cardul. Plăți 100% sigure și criptate.

Puncte de fidelitate

Toate achizițiile se transformă în puncte de fidelitate pentru reduceri la comenzile următoare.

Descriere

Ce își doresc oamenii? De cele mai multe ori, este vorba despre o carieră ascendentă, prieteni de încredere, o familie iubitoare sau un trai decent. Oricât de personale ar fi motivele pentru care un om își dorește ceva anume, metodele prin care își poate atinge obiectivul sunt general valabile. Iar metodele din cartea de față au fost testate de peste 15 milioane de cititori de pe cinci continente, pe parcursul a trei sferturi de secol. Volumul de față a ajuns, cu timpul, să fie cea mai vândută carte motivațională publicată vreodată.

Sfaturile lui Dale Carnegie vă arată cum să deveniți un interlocutor agreabil, de ce e bine să faceți complimente dezinteresate, când e cazul să vă retrageți dintr-o dispută, ce anume trezește dorința de cooperare a partenerilor, cum să faceți o bună impresie de la prima întâlnire, cât de important e zâmbetul, prin ce strategii vă puteți autopromova în ochii celorlalți, în ce fel puteți adresa critici fără să provocați resentimente, de ce e recomandat să vă admiteți propriile greșeli înainte de a le face reproșuri altora, cât de adevărat e proverbul care spune că „vorba dulce mult aduce“, cum să răspundeți la plângerile altora, unde se termină sinceritatea și începe brutalitatea, de ce nu funcționează pe termen lung strategia de a da ordine, cum să vă ajutați ajutându-i pe ceilalți – și multe altele.

„Cea mai de succes carte motivațională din toate timpurile… Carnegie n-a fost, nicicând, mai actual.“ — The Times

„Cartea de temelie a mișcării self-help din Statele Unite.“ — Washington Post

„E cartea care mi-a schimbat viaţa.“ — Warren Buffet

Informații suplimentare

Numărul de pagini:

296

Dimensiuni:

15 x 21 cm

Coperta:

softcover

ISBN:

978-606-44-0073-4

Titlul original:

How To Win Friends and Influence People

Traducerea:

Marius Chitoșcă

Data publicării:

mai 2018

Dale Carnegie, pe numele lui real Dale Carnagey, s‑a născut într‑o familie săracă de fermieri americani. După absolvirea facultății, a vândut cursuri prin corespondență în Nebraska și a obținut câteva roluri ca actor la New York, fără prea mare succes. În 1912 a fost angajat de Young Men’s Christian Association să predea cursuri pentru adulți și a descoperit, fără să își fi propus, o metodă de a diminua teama celor care vorbesc în fața unui public numeros. Astfel a început faimoasa carieră a lui Dale Carnegie, care a ajuns să fie considerat cel mai mare autor de literatură motivațională al secolului al XX‑lea. În anii ’50 au început să prindă contur proiectele din cadrul programului Dale Carnegie Training, care se bazează pe principiile promovate de fondatorul său.

Recunoscut recent de către Wall Street Journal ca una dintre cele 25 de francize de înaltă performanță, programul Dale Carnegie Training a elaborat cursuri disponibile în 25 de limbi, în Statele Unite ale Americii și în alte 80 de țări. În prezent, partenerii din cadrul programului Dale Carnegie Training colaborează cu sute de corporații medii și mari, precum și cu diferite alte organizații pentru a ajuta firmele să aibă succes, derulând cercetări referitoare la creșterea randamentului angajaților, cu accent pe conducere, vânzări, funcționarea echipelor, servicii pentru clienți, promovarea afacerii, îmbunătățirea procesului muncii și alte calități necesare în management.

1 recenzie pentru Secretele succesului

  1. Marius

    O carte bine scrisă, cu o mulțime de exemple, inclusiv mulți oameni buni din istorie și mulți fără nicio citare. Exemplele sunt scrise astfel încât mesajul să treacă ușor și clar, iar repetarea lor a fost evitată. Lucrurile menționate sunt destul de evidente și simple, dar importante și deseori ignorate. Merită citit de mai multe ori.

Lasă o recenzie de client

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Caută