fbpx
skip to Main Content
23 %

The Tipping Point

55,00 lei 42,35 lei

5.0 (1 recenzie)

Cum lucruri mici pot provoca schimbări de proporţii

Autor: Malcolm Gladwell

În stoc

Descriere

The Tipping Point oferă o cale eficientă spre a înţelege tiparul invizibil pe baza căruia se lansează diverse comportamente contagioase. De la lansarea tendinţelor în modă la fenomenul zvonurilor, ideile, produsele, mesajele şi comportamentele se răspândesc precum viruşii afectând starea de bine a oamenilor, instituţiilor, societăţii.

The Tipping Point este biografia unei idei, iar această idee este foarte simplă. Cea mai bună cale de a înţelege apariţia tendinţelor în modă, fluxul şi refluxul mareelor de delincventă sau, de ce nu, transformarea unor cărticele necunoscute în nişte best-seller-uri ori afluxul de adolescenţi care fumează, fenomenul zvonurilor care merg din gură-n gură şi toate celelalte schimbări misterioase care se petrec în viaţa de zi cu zi este să le privim ca pe nişte epidemii. Ideile, produsele, mesajele şi comportamentele se răspândesc exact la fel ca viruşii.

„O scriere inovatoare excelentă, un studiu neconvenţional superb al acestui fenomen atât de puţin înţeles, epidemia socială.“ — Daily Telegraph

„Ca manual pentru afaceri, The Tipping Point este cu adevărat excepţional, abundând în tot felul de teorii noi despre ştiinţa manipulării.“ — Aaron Gell, Tune Aut

„Gladwell argumentează cu pasiune şi elocvenţă în favoarea teoriei conform căreia modificările minore, atent concepute şi inteligent puse în aplicare, pot declanşa consecinţe majore pentru indivizi, organizaţii şi comunităţi.“ — Barry Glassner, Los Angeles Times Book Review

„Gladwell este inteligent, convingător, bine informat şi provocator… The Tipping Point este plin de idei interesante.“ — Observer (UK)

„După ce-am citit cartea aceasta, m-am gândit bine la propria mea afacere şi întrevăd acum mai multe oportunităţi pentru activităţile la scară mică, de anvergură redusă. Merită să fie citită de către cei care lucrează în marketing şi de către cei ce studiază natura umană.“ — Phil Riley, Marketing (UK)

„Avântul ideilor lui Gladwell ne captivează imaginaţia.“ — Jon Garelick, Boston Phoenix

„O lectură captivantă pentru cititorul obişnuit, lucrarea lui Gladwell este o binefacere nesperată pentru oamenii de afaceri care caută surse de inspiraţie ca să-şi transforme ideile în nişte mode populare.“ — Publishers Weekly

„Pur şi simplu fascinantă şi nu de puţine ori surprinzătoare… e genul de carte cu care îţi poţi regala prietenii în săptămânile ce vin, citând tot felul de fraze stupefiante, şi în plus are potenţialul de a fi un instrument practic puternic pentru oricine vrea să propage o idee sau să promoveze o campanie.“ — Scotland on Sunday (UK)

„Supoziţia care stă la baza cărţii lui Gladwell este aceea că mişcări în aparenţă subtile pot produce rezultate uluitor de ample şi rapide… The Tipping Point se poate dovedi a fi un text influent în cercurile activiştilor politici.“ — Timothy Noah, Washington Monthly

Informații suplimentare

Numărul de pagini:

288

Dimensiuni:

14,5 x 20,5 cm

Coperta:

paperback cu clapete

ISBN:

978-973-88749-5-4

Titlul original:

The Tipping Point

Traducerea:

Sabina Dorneanu

Data publicării:

iulie 2012

Malcolm Gladwell ocupă poziţia 18 în clasamentul global al celor mai influenţi gânditori de management Thinkers 50 – ediţia 2007 – înregistrând o urcare spectaculoasă cu 13 poziţii faţă de ediţia precedentă din 2003.

Fost reporter pentru revista The New Yorker, Malcolm Gladwell a fost inclus în anul 2005 în clasamentul celor mai influente 100 de persoane organizat de revista Time. Între anii 1987 şi 1996 a fost reporter al Washington Post, unde a tratat subiecte precum business şi ştiinţă, devenind apoi redactor-şef al cotidianului New York City. A absolvit Universitatea din Toronto, specializarea istorie. Este născut în Marea Britanie, a crescut în Ontario, Canada şi locuieşte în prezent la New York.

Cartea sa The Tipping Point a ocupat locul 1 în clasamentul New York Times Book Review, unde este prezentă de peste 200 de săptămâni. De curând a lansat şi ultima sa carte, Outliers.

1 recenzie pentru The Tipping Point

  1. AnaMaria A.

    Principalul obiectiv al cărții The Tipping Point este de a arăta cum micile schimbări, pot produce efecte mari. Cu exemple, cum ar fi marketingul pantofilor Hush Puppies, teoria ferestrelor sparte, pantofii Airwalk, plimbarea de la miezul nopții Paul Reveres, isteria în masă și multe altele.

Lasă o recenzie de client

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Close search

Coș

Back To Top
×Close search
Caută