skip to Main Content

Cum să-ți gestionezi emoțiile copleșitoare și să-ți recapeți autocontrolul

39,50 lei

Evaluat la 4.00 din 5 pe baza unei evaluări a clientului
4.0 (1 recenzie)

Ghidul practic de terapie comportamentală dialectică

Autori Matthew McKay, Jeffrey C.Wood, Jeffrey Brantley

Doar 2 rămase în stoc

Descriere

Dezvoltată de Marsha Linehan pentru a trata tulburarea de personalitate borderline, terapia comportamentală dialectică (TCD) s-a dovedit eficientă pentru o multitudine de probleme de sănătate mintală, iar cercetarile i-au dovedit eficiența în special în gestionarea emoțiilor copleșitoare și a suferinței psihologice, fără a pierde controlul și a acționa distructiv. Pentru a beneficia de efectele pozitive ale acestei terapii, din cartea de față veți învăța cum să vă dezvoltați abilități în patru mari domenii psihologice:

• toleranța la stres și suferință
• prezența conștientă (mindfulness)
• gestionarea emoțiilor
• eficiența interpersonală

În Cum să îți gestionezi emoțiile copleșitoare și să-ți recapeți autocontrolul veți descoperi exerciții, pas cu pas, pentru însușirea abilităților fundamentale care să vă ajute să obțineți rezultate reale și durabile, indiferent de experiența personală în aria psihoterapiei. Pentru profesioniști, acesta va fi un ghid neprețuit, pe care îl pot recomanda cu încredere clienților lor în orice fază a terapiei.

Drepturile tale legitime:
1. Ai dreptul să ai nevoie de diverse lucruri de la alte persoane.
2. Ai dreptul să te pui pe tine pe primul loc, uneori.
3. Ai dreptul să simți și să-ți exprimi emoțiile sau durerea.
4. Ai dreptul să fii judecătorul ultim al credințelor tale și să le accepți ca legitime.
5. Ai dreptul la opinii și convingeri proprii.
6. Ai dreptul la propria experiență – chiar dacă este diferită de a celorlalți.
7. Ai dreptul să protestezi împotriva oricărui tratament și a oricărei critici pe care le resimți ca fiind rele pentru tine.
8. Ai dreptul să negociezi schimbarea.
9. Ai dreptul să ceri ajutor, sprijin emoțional și orice alt lucru de care ai nevoie (chiar dacă nu le obții întotdeauna).
10. Ai dreptul să spui nu; acest lucru nu te transformă într-o persoană rea sau egoistă.
11. Ai dreptul să nu te justifici față de alte persoane.
12. Ai dreptul să nu-ți asumi responsabilitatea pentru problemele altcuiva.
13. Ai dreptul să alegi să nu reacționezi la o situație.
14. Ai dreptul, uneori, să-i incomodezi sau să-i dezamăgești pe ceilalți.

Un număr considerabil de studii sugerează că predispoziția de a ajunge să trăiești emoții intense, copleșitoare este înnăscută. Dar ea poate fi afectată în bună măsură și de traumele sau neglijențele suferite în copilărie. […] Cu toate acestea, faptul că o predispoziție la emoții intense își are adesea originea în moștenirea genetică sau în traume nu înseamnă că această problemă nu poate fi depășită. Mii de oameni au folosit aptitudinile pe care le vei învăța din această carte pentru a obține un control emoțional mai bun. Ei și-au schimbat viața. Și tu ți-o poți schimba.

Această carte este structurată în așa fel încât să ușureze învățarea. Fiecare dintre aptitudinile-cheie este tratată în câte două capitole – elemente fundamentale și elemente avansate – cu excepția prezenței conștiente, căreia i se rezervă un al treilea capitol, cu elemente și mai avansate.

Viața e grea. Știi deja acest lucru. Însă nu ești blocat(-ă) sau neajutorat(-ă) în confruntarea cu emoțiile. Dacă îți dai silința cu adevărat să implementezi aceste aptitudini, te poți aștepta la schimbări ale modului în care reacționezi la propriile sentimente. Acest lucru se întâmplă deoarece […] aptitudinile-cheie pe care le vei învăța aici pot afecta rezultatul oricărui conflict și al oricărei supărări și pot modifica efectiv derularea relațiilor tale. Ai toate motivele să fii încrezător(-oare). Tot ce trebuie să faci este să dai pagina și să începi.

Informații suplimentare

Numărul de pagini:

240

Dimensiuni:

16.5 x 23.5 cm

I.S.B.N.:

978-973-111-680-8

Titlul original:

The Dialectical Behavior Therapy Skills Workbook: Practical DBT Exercises for Learning Mindfulness, Interpersonal Effectiveness, Emotion Regulation & … Tolerance

Traducerea din limba engleză:

Adrian Oroșanu

Data publicării:

februarie 2018

Despre autor

Matthew McKay este profesor la Institutul Wright din Berkeley, California. Este autorul și coautorul a peste 25 de cărți. A primit diploma de doctor în psihologie clinică de la California School of Professional Psychology. În practica sa privată, s-a specializat în tratamentul comportamental al anxietății, furiei și depresiei.

Dr. Jeffrey C. Wood, este psihoterapeut practician în Las Vegas, Nevada, fiind specializat în tratamentul tulburărilor de dispoziție, al anxietății, al traumei, al problemelor psihologice asociate durerii cronice și în intervenții asupra adicției. Este autorul unor lucrări precum Therapy 101 și Getting Help.

Dr. Jeffrey Brantley, este profesor în departamentul de psihiatrie și științe comportamentale al Duke University. Este autorul mai multor cărți apreciate, dintre care amintim Calming the Anxious Mind și Five Good Minutes.

1 recenzie pentru Cum să-ți gestionezi emoțiile copleșitoare și să-ți recapeți autocontrolul

  1. Evaluat la 4 stele din 5

    Carmen

    Minunat registru de lucru. Terapeutul cu care lucrez, mi-a spus să o cumpăr și am parcurs-o împreună. A fost o bună experiență ca cineva să mă ghideze prin acest proces.

Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Close search
Back To Top
×Close search
Caută