fbpx
skip to Main Content
10 %

Cum să dormi inteligent

4.0 (1 recenzie)

37,80 lei

#3 Bestseller în SĂNĂTATE & GASTRONOMIE

21 de strategii fundamentale pentru a dobândi un corp mai sănătos, o stare generală de bine și mai mult succes cu ajutorul somnului

Autor: Shawn Stevenson

Mai sunt disponibile 3 buc.!

În stoc

Descriere

Shawn Stevenson pune somnul în lumina reflectoarelor publicând o carte care te învață, cu zâmbetul pe buze, cum să îți creezi o rutină de dormit care să producă un efect pozitiv maxim în viața ta, pe toate planurile: de la „perioada de aur“ din zi în care somnul este cel mai hrănitor pentru corpul uman la efectul tehnologiei și al luminii de ecran asupra creierului, de la importanța luminii solare și a conectării cu natura la practici meditative care ușurează intrarea în faza de somn și organizarea conștientă a spațiului de dormit. Cu un trecut de sportiv și trecând el însuși prin experiența unei recuperări fantastice în urma unui accident pe pista de alergare, Stevenson prezintă lumii întregi tehnicile și pașii prin care el și-a îmbunătățit calitatea vieții, dar și rezultatele cercetărilor care stau în spatele acestor solutii.

„Un somn bun sporește incredibil de mult rezultatele pe care le obțineți din alimentatie și din mișcare. Aceasta este esența cărții de față! În aceste pagini veți descoperi strategiile dovedite clinic care au ajutat nenumărați oameni să facă primii pași spre obținerea celui mai sănătos program de odihnă cu putință. Veți afla motivul precis pentru care somnul este atât de prețios pentru transformarea corpului și a stării voastre de sănătate și chiar a nivelurilor de împlinire și de succes în viață. Calitatea somnului și calitatea vieții merg mână-n mână. Să învățați să dormiți inteligent va fi unul dintre cele mai importante lucruri pe care le veți face vreodată în încercarea de a duce o viață extraordinară, la cârma căreia să fiți voi înșivă. Eu vă doresc să aveți cât mai multe nopți dormite și cât mai multe zile sănătoase și împlinite!“

„În timpul somnului, corpul nostru secretă hormoni de creștere, astfel încât să își poată întreține și repara masa musculară și, în același timp, să diminueze grăsimea din zona abdomenului. Somnul contribuie la fixarea amintirilor și modifică efectiv structura celulară a creierului nostru prin intermediul unui «duș» de lichid cefalorahidian care înlătură moleculele nefolositoare associate degenerescenței neuronale.“

„Privarea de somn e «calea regală către obezitate». Înțelegând că privarea de somn scade sensibilitatea la insulină, tulbură ciclurile hormonale și reduce activitatea cerebrală […] este timpul să lăsați scuzele deoparte și să îi oferiți corpului vostru somnul necesar pentru ca, în cele din urmă, să poată slăbi, iar voi să obțineți corpul și sănătatea pe care cu adevărat le meritați.“

„Pentru a dobândi corpul pe care ni-l dorim, trebuie să ne reconectăm la natură. Genele se așteaptă efectiv ca noi să mâncăm anumite lucruri. De îndată ce ne reprogramăm sistemul cu ajutorul alimentelor adevărate și al exercițiilor fizice, nu există propriu-zis nicio limită pentru cât de minunate pot deveni lucrurile pentru noi.“ — Shawn Stevenson

„Cartea lui Shawn Stevenson este primul titlu pe care îl recomand liderilor care vor să obțină cu adevărat performanță. Cei mai mulți oameni vor să își maximizeze resursele de timp, deși adevăratul secret din spatele productivității este maximizarea energiei, iar acest lucru începe prin a vă asigura că aveți parte de un somn bun. Cartea aceasta vă adoarme… spus în cel mai pozitiv sens posibil.“ — Kevin Kruse, prezent în Topul New York Times al celor mai bine vânduți autori pentru titlul We: how to increase performance and increase profits through full engagement

„Unul dintre elemente care lipsesc din discursul actual despre sănătate se referă la importanța somnului. În cartea Cum să dormi inteligent veți descoperi cum ne impactează somnul mintea, corpul și nivelul de performanță în general, dar și soluții practice care să ne ajute să dormim cu adevărat bine.“ — Jonathan Bailor, prezent în Topul New York Times al celor mai bine vânduți autori pentru titlul The Calorie Myth

„Dacă nu dormiți bine, nu veți avea parte nici de o stare generală de sănătate. Shawn Stevenson ne ajută să scoatem la lumină starea de criză în care ne aruncă obișnuințele de dormit ale lumii moderne, făcând asta cu multă claritate și propunând soluții concrete care vă pot ajuta începând din această seara. E o lectură obligatorie!“ — dr. Pedram Shojai, regizor de filme premiat, fondatorul well.org și autor al cărții The Urban Monk

„Nu contează ce mănânci dacă nu dormi cum trebuie. Shawn Stevenson atrage atenția asupra insomniei și asupra tulburărilor de somn care îi ucid pe mulți dintre noi. Această carte este o introducere perfectă în domeniul instrumentelor și strategiilor care v-ar putea corecta proastele obișnuințe de dormit.“ — Alexandra Jamieson, autoare de bestseller și unul dintre cele două personaje principale din filmul Super Size Me

„Cu toții am citit cărți despre cât de important este să mănânci sănătos și să faci sport, dar și somnul este o componentă esențială pentru un stil sănătos de viață, componentă pe care mulți oameni o trec cu vederea. Cum să dormi intelligent conține toate detaliile de care ar avea nevoie orice om obișnuit pentru a deveni un «visător profesionist» și pentru a-și îmbunătăți și mai mult standardul de calitate a vietii.“ — Drew Manning, prezentă în Topul New York Times al celor mai bine vânduți autori pentru titlul Fit2Fat2Fit

„Somnul a fost încă din timpul facultății ceva ce treceam cu vederea. Zi de zi, mai bine de zece ani, am sacrificat ore de odihnă ca să reușesc să fac mai multă treabă. Acum, fiind într-o fază de optimizare atât din motive personale, cât și de business, grație acestei cărți am realizat că odihna corespunzătoare mă poate duce la următorul nivel. Sunt fericită să am în mâini ghidul pentru un somn bun.“ — Pat Flynn, autoare de bestseller și fondatoare a smartpassiveincome.com

Informații suplimentare

Numărul de pagini:

336

Dimensiuni:

13 x 20 cm

Coperta:

softcover cu clapete

ISBN:

5948417220398

Titlul original:

Sleep Smarter: 21 Essential Strategies to Sleep Your Way to A Better Body, Better Health, and Bigger Success

Traducerea:

Daniela Fudulu

Data publicării:

iulie 2020

În urma unui accident soldat cu ruptura de os iliac – care a avut loc în timp ce se afla pe pista de alergare alături de antrenorul său – Shawn Stevenson a ales să își schimbe destinul! După ani de suferințe și o serie considerabilă de medici care ridicau din umeri, aflat în fața perspectivei de a merge în baston pentru restul vieții și de a nu putea face nimic concret pentru propria stare de bine, Stevenson renunță la cariera de sportiv și alege să urmeze studii din domeniul biologiei, kinesiologiei și al medicinei funcționale; după această schimbare majoră de viață, ani mai târziu, Stevenson a devenit fondatorul companiei Advanced Integrative Health Alliance, companie ce oferă servicii pentru susținerea stării generale de bine (wellness) și a sănătății oamenilor.

Este autorul celui mai ascultat podcast pe teme de nutriție și fitness din lume – The Health Model Show.

1 recenzie pentru Cum să dormi inteligent

  1. Cristian C.

    Întregul sens al unei cărți ca aceasta este să o folosim în avantajul nostru, luând măsuri. Am implementat deja mai multe dintre etapele sale care mi-au îmbunătățit vizibil calitatea somnului și am făcut primul pas de conștientizare în domeniile cu care mă lupt, pentru a putea începe să le abordez. Nu uitați: nu puteți modifica ceea ce nu recunoașteți. Recomand.

Lasă o recenzie de client

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back To Top
Caută