Popular – Pagina de Psihologie
skip to Main Content
8 %

Popular

4.0 (1 recenzie)

41,40 lei

Puterea atractivității într-o lume obsedată de statut

Autor: Mitch Prinstein

Mai sunt disponibile 5 buc.!

În stoc

Cod Produs: 0903 Categorie: Etichete: , ,
Livrare rapidă

Toate comenzile se livrează în 1-2 zile lucrătoare, 95% dintre ele ajung la dvs. în ziua următoare.

Comandă procesată în siguranță

Certificat SSL pentru siguranța cumpărăturilor făcute cu cardul. Plăți 100% sigure și criptate.

Puncte de fidelitate

Toate achizițiile se transformă în puncte de fidelitate pentru reduceri la comenzile următoare.

Descriere

Cartea de față examinează motivele pentru care popularitatea joacă un rol atât de important în dezvoltarea noastră, influențându-ne fericirea și succesul pe termen lung. În multe aspecte ale vieții, aceste vechi dinamici ale copilăriei și adolescenței continuă să se manifeste în fiecare întâlnire de afaceri, în reuniunile sociale, în relațiile personale și chiar în felul în care ne creștem copiii. Popularitatea ne afectează până și ADN-ul, sănătatea și mortalitatea în moduri fascinante, la care nu ne-am gândit până acum. Cercetările sugerează că gradul de popularitate de care ne-am bucurat în primii ani de viață prezice, mai mult decât inteligența din copilărie, cât de fericiți și prosperi vom fi la maturitate.

Însă oamenii populari în modul convențional nu sunt cei care au cel mai mare succes în viață, din simplul motiv că există mai mult decât un singur tip de popularitate – și mulți dintre noi încă tânjesc după cel potrivit. În copilărie, ne străduim să fim agreabili, ceea ce ne poate aduce beneficii reale nu doar pe terenul de joacă, ci pe tot parcursul vieții. În schimb, în adolescență iese la iveală o nouă formă de popularitate și, brusc, începem să ne pese de status, putere, influență și notorietate – iar cercetările arată că acest tip de popularitate ne face mai mult rău decât ne închipuim.

„Ați fost populari în copilărie? Cu siguranță aveți un răspuns la această întrebare, însă Mitch Prinstein ar vrea să aveți două: statutul este ceva, iar atractivitatea cu totul altceva. Originile ambelor tipuri de popularitate constituie subiectul acestei cărți deosibit de fascinante și extraordinar de bine scrise. Am citit-o din scoarță-n scoarță și am aflat tot atâtea lucruri despre știință pe câte am aflat despre mine însămi.“ — Angela Duckworth, autoarea bestsellerului Grit: Puterea pasiunii și a perseverenței

„Se pare că popularitatea înseamnă mai mult decât statut. Această carte nu numai că mi-a captat atenția, ci m-a ajutat și să înțeleg de ce nu am fost cool când eram puști, de ce nu sunt nici acum și de ce nu ar trebui să-mi pese.“ — Adam Grant, autor al bestsellerurilor Originalii și A da și a lua

„Acordăm prea multă importanță popularității? Poate că nu, mai ales dacă suntem în căutarea tipului potrivit de popularitate. În fascinanta carte a lui Mitch Prinstein, veți afla despre beneficiile și capcanele de a fi populari și despre cum să puneți popularitatea la treabă în favoarea voastră, în afaceri și în viața personală.“ — Daniel H. Pink, autorul bestsellerurilor A vinde e omenește și Drive

Informații suplimentare

Numărul de pagini:

288

Dimensiuni:

15 x 21 cm

Coperta:

softcover cu clapete

ISBN:

978-606-722-308-8

Titlul original:

Popular

Traducerea:

Iulia Bertea-Nani

Data publicării:

ianuarie 2018

Dr. Mitch Prinstein este certificat în psihologia clinică a copilului și adolescentului. Este profesor de psihologie și neuroștiinţe și director al catedrei de Psihologie Clinică a Universităţii Carolina de Nord din Chapel Hill.

Cercetările sale au fost prezentate în New York Times, Wall Street Journal, Los Angeles Times, CNN, U.S. News & World Report și Time.

1 recenzie pentru Popular

  1. Gina

    Cartea este extraordinară! Prinstein recomandă oamenilor să caute să fie simpatici în loc de „populari” (adică un statut înalt) dacă vor să trăiască vieți fericite, împlinitoare. Deși acest lucru ar putea fi evident, în societatea noastră modernă de social media este evident că majoritatea oamenilor nu internalizează de fapt această idee. Cu toate acestea, abordând acest concept de popularitate din mai multe unghiuri și susținând afirmațiile sale cu o mulțime de cercetări psihologice, Prinstein le propune cititorilor să-și examineze propria relație cu popularitatea și cum ar putea să-și rănească în mod involuntar relații sociale. În ansamblu, această carte a integrat frumos cercetarea psihologică cu strategiile de auto-ajutor și anecdotele personale ale autorului pentru a face o lectură distractivă și informativă.

Lasă o recenzie de client

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Caută