Skip to content

Nicolas Guéguen, doctor în psihologie socială, este profesor de psihologie socială și cognitivă la Universitatea Bretagne‑Sud, Franța, și director al laboratorului de cercetare LESTIC. Studiile sale au ca obiect influențarea comportamentelor și aplicațiile psihologiei în marketing.

Este cunoscut pentru cercetările sale în domeniul comportamentului uman și influenței sociale. Guéguen a publicat numeroase studii despre psihologia comportamentului consumatorului, comportamentul nonverbal, persuasiunea și influența socială. El a abordat subiecte variate, cum ar fi influența culorii asupra comportamentului, efectele muzicii asupra comportamentului de cumpărare, influența contactului vizual asupra atracției și altele. Lucrările sale sunt apreciate pentru abordarea practică și aplicată a rezultatelor cercetărilor, contribuind la înțelegerea mai profundă a interacțiunilor sociale și a modului în care acestea ne influențează comportamentul.

℗PUBLICITATE



De același autor, în limba română au mai apărut: Psihologia consumatorului. Factorii care ne influențează comportamentul (2006), Psihologia manipulării și a supunerii (2007), Psihologia seducției: 100 de experimente pentru înțelegerea comportamentului în dragoste (2008) și A manipula și a seduce. Mic tratat de psihologie comportamentală (2020).

De același autor

Pagina de Psihologie este o comunitate de psihologi, psihoterapeuți, psihiatri și oameni pasionați de psihologia relațiilor. Preocuparea față de cultivarea inteligenței relaționale, a sănătății emoționale și interpersonale este exprimată prin articole, evenimente și cărți de specialitate. Editura Pagina de Psihologie publică anual bestseller-uri naționale și internaționale. Iar contributorii noștri sunt specialiști cu experiență clinică și practică terapeutică. La secțiunea cursuri vă oferim atât activități educaționale online, cât și programe de formare continuă și complementară.

Caută
Coșul de cumpărături0
Nu există produse în coș
Continuă cumpărăturile
0